Annons

Nya bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Roinew

Aktiv medlem
När hamnar bilder och album på "Kommentera nya bilder" listan? Räknas tidpunkten för nya bilder tiden för uppladdningen eller tiden för publiseringen?

För att förtydliga frågan. Om jag laddar upp ett antal bilder men pga begränsningen i uppladdningsfrekvens väljer att inte publisera albumet förrän efter några veckor när det blivit mer komplett, kommer all bilderna då att hamna på "kommentera nya listan" vid tidpunkten för publiseringen eller kommer de att gömmas bland alla gamla bilder pga att uppladdningen skedde för ett antal veckor sedan?

Borde veta det, men det gör jag inte... Prova??

Det borde resultera i att de hammnar bland dagens publicerade bilder.

Jag tycker det verkar som om bilderna hamnar i listan baserat på uppladdningsdatum och inte baserat på publiseringsdatum. Listan över nya bilder borde vara baserad på publiseringsdatum.

Roine W

Datumen "albumet inlagt" och "bilden inlagd" är då man skapat albumet/laddat upp bilden.

Jag gjorde precis som du beskriver för ett år sedan och upptäckte att mina bilder inte kom med bland nya. Om datumen sätts efter publicering av albumet är det bara att göra sitt album ej publicerat och sedan direkt publicerat igen och bilderna hamnar felaktigt bland nya - inte så bra alltså.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar