Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny på forumet - tjena!

Produkter
(logga in för att koppla)

Vito Gogola

Ny medlem
Jag heter Vito Gogola och är i skrivande stund 19 år. Sysslar främst med film, men har fotat i perioder under snart tre år. Fotandet har dock mest varit på fritiden, har inte varit medlem på någon fotohemsida tidigare, men kände för att gå med här för att lära mig mer, få tips osv.!

Brukar lägga upp några av mina bilder på min sida. Har även en fan page på Facebook.

Skicka gärna era egna fotosidor om ni har några! :)

Jag heter Vito Gogola och är i skrivande stund 19 år. Sysslar främst med film, men har fotat i perioder under snart tre år. Fotandet har dock mest varit på fritiden, har inte varit medlem på någon fotohemsida tidigare, men kände för att gå med här för att lära mig mer, få tips osv.!

Brukar lägga upp några av mina bilder på min sida. Har även en fan page på Facebook.

Skicka gärna era egna fotosidor om ni har några! :)

Tyvärr har jag ingen egen fotohemsida och bilderna jag har liggandes här på fotosidan börjar bli väldigt gamla, då jag har varit inaktiv här ett par år. Men nu ska jag se till att det blir ändring på det.

Jag såg att dygt 700 personer hade läst tråden,men ingen hade sagt välkommen till dig, lite dålig stil kan man ju tycka.

Så varmt välkommen hit, hoppas du får lika mycket glädje av sidan som jag och många andra har!

Välkommen! Både forumet och Fotosidan se är väldigt trevliga och en bra resurs för både kunskap och inspiration. Hoppas du ska trivas :)

Tack så mycket! Haha, jo, jag kände mig lite ignorerad. Men i övrigt känns det som en bra fotohemsida med god ton. Ser fram emot att hänga här mer!

Det blir lite så, krävs något visst för att folk ska få fart under fingrarna. Men när det väl rasslar till brukar man få svar på det man undrar och lite till :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar