Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny medlem tar glatt emot konstruktiv kritik.

Produkter
(logga in för att koppla)

RagingRonin

Medlem
Hej! Har tittat in här lite till och från men är ny och har inte fått upp något galleri här än. Om någon har lust får ni gärna titta in på min Flickr-mapp och dissa och hissa det ni ser där. :eek:)
Fotar gärna men är genomusel på det tekniska, så nästa utmaning är att börja lära mig digital efterbehandling och kamerans inställningar. Jag har alltid kört på enbart känsla, men det tar en ju tyvärr bara så långt... Men som sagt, kommentera gärna, antingen på Flickr eller här, och snart hoppas jag ha ett galleri här inne också. Ha en fortsatt trevlig sommar!

http://www.flickr.com/photos/66550976@N02/

Mvh Tompa

Hej! Har tittat in här lite till och från men är ny och har inte fått upp något galleri här än. Om någon har lust får ni gärna titta in på min Flickr-mapp och dissa och hissa det ni ser där. :eek:)
Fotar gärna men är genomusel på det tekniska, så nästa utmaning är att börja lära mig digital efterbehandling och kamerans inställningar. Jag har alltid kört på enbart känsla, men det tar en ju tyvärr bara så långt... Men som sagt, kommentera gärna, antingen på Flickr eller här, och snart hoppas jag ha ett galleri här inne också. Ha en fortsatt trevlig sommar!

http://www.flickr.com/photos/66550976@N02/

Mvh Tompa

Hej och välkommen!

Det finns en kritikpool, en för nybörjare och en mer avancerad här på fotosidan. Tanka upp bilderna dit så ska du se att du kommer få kritik!

Lycka till

Ola

Ett tips kan vara att lägga upp bilderna i den bildpool som motsvarar den genre du fotar inom. Då har du ännu större chans att få kommentarer på bilderna.

Allra störst chans att få kommentarer har du om du själv ser till att ge massor av kommentarer, så det är bara att sätta igång!

ANNONS