Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Ny kamerarem
- Trådstartare larssa99
- Start datum
cowboy
Aktiv medlem
Här hos MrJan Gear i Czech Republic finns ett koncept för att bära långa/tunga teleobjektiv ( https://mrjangear.com/shop/lens-carrier-system/ ) hyfsat åtkomligt när man rör sig i terrängen.Lånar tråden lite, samma härad... Är det någon som har koll på en bra sele för tunga telen? Blir jobbigt att bära i händerna, och bara rem runt axel eller nacke funkar inte för mig när jag går långt och snabbt vill slänga upp kameran.
Jag såg annonsen flimra förbi på Facebook, jag har aldrig sett bärselen i verkligheten men på webbsidan finns även en videosnutt.
Priset € 83 verkar väl tilltaget, man bör själv kunna sy något liknande.
ulfsve
Medlem
Intressant, tack för tipset! Ser lite omständligt ut för att få fram kameran men det kanske är en vanesak.Här hos MrJan Gear i Czech Republic finns ett koncept för att bära långa/tunga teleobjektiv ( https://mrjangear.com/shop/lens-carrier-system/ ) hyfsat åtkomligt när man rör sig i terrängen.
Jag såg annonsen flimra förbi på Facebook, jag har aldrig sett bärselen i verkligheten men på webbsidan finns även en videosnutt.
Priset € 83 verkar väl tilltaget, man bör själv kunna sy något liknande.
fotobollfoto
Aktiv medlem
I en tråd för några år sedan var det någon som sökte en lösning där kameran skulle vara ständigt skjutklar, men händerna skulle vara fria och han skulle kunna krypa/åla på marken.
Minns inte om han hittade någon lösning. Men helt klart en spännande utmaning att leta. Det rörde sig naturligtvis om en fullstor kamera med några kilo glas för att göra det än mer spännande.
Minns inte om han hittade någon lösning. Men helt klart en spännande utmaning att leta. Det rörde sig naturligtvis om en fullstor kamera med några kilo glas för att göra det än mer spännande.