Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny Fotokurs VÄXJÖ

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej! Jag är intresserad. Undrar bara när det är tänkt att kursen/cirkeln ska börja? Om det är en sammankomst i veckan eller inte riktigt så ofta? Ska ut och resa 27dec-22jan så 1200 är ju lite att betala om jag missar tex tre av 10 träffar.
 
Länken till kurssidan funkar inte riktigt för mig, detta är rätt adress iaf:
http://sg.sfr.se/circles.php?action=show_circle&id=55

Jag tror att det är flera som är tveksamma eftersom det inte finns någon tid eller datum bestämt.
Men som det står på deras hemsida kan man ju göra en av-anmälan fram till och med andra träffen. Så om träffarna blir på en tid då man inte kan, så måste man inte betala 1200:-

Jag antar att det är när handledaren kan och när det finns en lokal ledig som bestämmer när det blir?
Datum kan vi nog inte bestämma förrän vi vet att vi är 10 personer.
Jag mailar Jonas och kollar om han vet något.
 
Är vi fortfarande bara 6pers?
Kan man inte PM'a de som inte finns anmälda som visade intresse i förra tråden och se om de bara "glömt" att anmäla sig?

Man skulle kanske skicka ett PM el. mail till alla de som /är/ anmälda, så att de vet att anmälan funkade..





Jag är främst intresserad av den "mjuka"sidan/ kompossitions biten..
 
Nu har jag kollat med Jonas, som hjälper oss sätta ihop kursen.
Vi kan själva välja en dag som passar de flesta, och så försöker han att anpassa lokal och ledare efter våra önskemål.

Förra kursen hade de på måndagar. Väljer vi det så kanske även sara i den gamla tråden har tid att vara med. I så fall blir vi en till och då fattas bara 2 pers.
Kl 5-6 sådär känns som en okej tid tycker jag.

För min del funkar väl de flesta kvällarna utom tisdagar.
Hur ser det ut för er andra?
 
Det är ingen av oss som är anmälda nu som var på med på den, det är därför vi ville starta en ny kurs ;)

Tror att det var en gång i veckan de träffades. 10 gånger på runt 3 timmar per gång har jag för mig.
 
Jag trodde att ni varit med allihop, desto roligare då så man inte var helt på efterkälken.
Ska bli himla kul iallafall.
 
Toppen idé Petter!
Jag undrade lite om min anmälam hade gått igenom.. ;)

Jag kan i stort sätt när som helst.. men helst inte måndag kvällar..
 
när som helst för mig... :) Jag studera på komvux precis nu...men jag vet inte om vad min schema på vår termin ska bli. Jag har 440 gymnasial poång i våren. Förhoppningsvis jag ska pendeltåg till göteborg i höst 2007 till denna KY foto kurs.

//ami
 
Hej!

Har nu gjort en intresseanmälan hos Studiefrämjandet. Jag kan meddela att torsdagar inte passar direkt bra för min del pga av annan aktivitet. Förövrigt är jag flexibel vad det gäller tider (slutar jobbet 17:00).

/Niclas
 
Hej,

Har nu anmält mig till denna kurs. Härligt. Tack till Johan L för tipset.

Val av veckodag spelar för egen del ingen som helst roll.

MVH
// Henrik J
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.