Annons

Ny FotoExpedition!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Finns det något intresse för att genomföra ARN del 2?

Vi har kvar
  1. Forsvik
  2. Axevalla
  3. Askeberga
  4. Eriksberg
  5. Kungslena och Gestilren
    [/list=1]

    hmmm. har jag glömt något??

    Förslag på datum och intresse
 
Ja, det vore jätteroligt.
Jag hänger på.
Tack för en trevlig Arn 1

Ni vet inte vad ni missade som inte var med.

Annelie =D
 
Nej, glöm den 15:eek:nde. Flera har anmält att det inte går den dagen....


Men förslag på 27-28-29 Juni????
 
Jag ska också framkalla film! :)

Än en gång måstejag säga att vår utflykt var fantastiskt trevlig, bland det mest uplyftande jag orkat med de senaste åren, ta åt er alla ni som var med och lyste upp och inspierade! :)
Mina bilder kommer först efter framkallning, men jag är såklart redan nu intresserad av en fortsättning!
Förslår gärna även en del 3, med Visingsö som heldagsutflykt! :)
Föreslagen helg i slutat av Juni ser ut att fungera även för mig!

MÅNGA kramar till er alla! // Ellen
(längtar till den sista helgen i juni nu!)
 
Bra förslag Ellen,vore ju kanonkul att åka dit eller vad säger ni andra ?
Hänger på direkt.

Annelie =D
 
Helt kalrt, men det vore bra om det skedde vecka 29 eller senare för min del pga resan.

Vi verkligen inte missa utflykten.
 
Elenor skrev:

Förslår gärna även en del 3, med Visingsö som heldagsutflykt! :)

Utmärkt tanke att göra en trilogi av Arn ;-)
Jag är också intresserad och hakar på när det går.

Adam, ja du glömde en plats, men bara en; Skara.

Jag har återuppväckt min scanner från de döda, månde var det kraft från St Sigfrids källa. Bilder kommer nog om en vecka.

Ser fram emot morgondagen; "En dag på kapplöpningarna".

/Staffan
 
Kim Wallung har anmält sitt intresse att åka med.

Vi har alltså kvar.

1 . Forsvik
2 . Axevalla
3 . Askeberga
4 . Eriksberg
5 . Kungslena och Gestilren
6 . Skara

Tveksamt om vi åker efter den planeringen dock...

jag är fortfarnade osäker på om gränna ska vara med i planen..

Jag tycker verkligen att det är kul att ni hakar på..
 
Gränna ingår mig veterligen INTE...

...i böckerna, utan kommer möjligen med pga att bilfärjan till Visingsö går därifrån.
Annars kan jag erkänna att jag är lite sugen på att ta ångbåten från Hjo till Visingsö, men då får vi inte med några bilar - behöver man det, eller finns det andra möjligheter på ön?
*ser frågande ut, och hoppas någon vet* :)
Och där SER ni - vi skulle klämt in Skara mellan Husaby och Varnhem så hade inte det trasslat till planeringen nu... ;)

Om jag ser till Adams planering:
Axevalla?! - Vackert och så, men Arn-aknutet?? *undrar*
Forsvik och Askeberga går lätt att knyta ihop, men det är en bra bit till Kungslena och Gestilren därifrån. (Jag gör fö gärna en repetetion av Gudhem som jag missade, om det passar på vägen till/från Kungslena/Gestilren.) Därifrån har vi heller inte jättelångt ner till Eriksberg.

En mastig dag blir det att starta i Skara, fortsätta med Eriksberg nedanför Falköping, vidare upp till Kungslena/Gestilren och därefter ta en längre biltur till Forvik för att plocka Askeberga på återresan. Går även vända planeringen Askeberga-Forsvik.

Fan - Axevalla ÄR med på Arnkartan i boken - Det KAN betyda att vi behöver få in det också - i anknytning till Skara kanske?

Pössar / Ellen
*river sitt hår och planerar med kartan i hand* :)

Ps: Skulle förresten jättegärna ha lite bilder av våra medeltidsdräkter med de vackra Gudhemsruinerna i bakgrunden - någon som är sugen på att hjälpa mig med det så jag slipper trassla med stativ och självporträtt?
 
Re: Gränna ingår mig veterligen INTE...

Elenor skrev:
[BPs: Skulle förresten jättegärna ha lite bilder av våra medeltidsdräkter med de vackra Gudhemsruinerna i bakgrunden - någon som är sugen på att hjälpa mig med det så jag slipper trassla med stativ och självporträtt? [/B]

Låter trevligt Elenore,
Maila eller ring så kan vi komma övrens om en tid, är tillgänglig även dagtid, eller vill du ha kvällsljus, lite trevligare.
skulle vara fint att få några fina svartvita bilder på dig i tidsenlig skrud.
Funderar på att åka till Varnhem för lite nattfoto, skulle kunna passa på samtidigt i såfall.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.