Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny Digitalkamera

Produkter
(logga in för att koppla)

yarifol

Medlem
Jag ska snart köpa ny digitalkamera, men jag vet inte vilken. De krav jag har på den är:
*10 x optisk zoom
*Minst 4 Mgpix
*ha manuella samt automatiska inställningar
*Ha många funktioner
Jag vill kunna göra en del förstoringar, jag kommer fota mycket i naturen. Vilken kamera rekommenderar ni? Den får inte kosta allt för mycket, helst under 5000,-
Tacksam för svar.
 
Jag har sett på Net on Net andra kameror som kostat under 5000,- och haft de kraven jag skrev. Bla. den du visade. Jag är inte så kunnig än inom den stora djungel av digitalkameror, så lite hjälp att välja skulle vara bra.
 
Jag har haft lillasystern till 750:n (720:n) och var helnöjd. Mycket kamera för pengarna och kul med zoomen. Nu har jag dock växt ur den och väntar med spänning på leveransen av Fujifilm Finepix S7000!

Pia, som inte tycker den som väntar på nå't gott kan vänta hur länge som helst...
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.