Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Ny D70
- Trådstartare perrawik
- Start datum
Chrippe_sbg
Aktiv medlem
Några döda pixlar jag aldrig hört talas om..
Slowfinger
Aktiv medlem
Risken finns kanske att man blir vad Ken Rockwell kallar en "pixelpeeper" och att man ägnar större delen av tiden åt att leta fel på kameran.
Jag tror att allt kommer att funka kanon och att du blir jättenöjd efter ett tag. Själv var jag besviken men det berodde mest på dålig förståelse. Nu är jag skitnöjd.
Lycka till med nya kameran!!
Jag tror att allt kommer att funka kanon och att du blir jättenöjd efter ett tag. Själv var jag besviken men det berodde mest på dålig förståelse. Nu är jag skitnöjd.
Maxe
Aktiv medlem
Slowfinger skrev:
Risken finns kanske att man blir vad Ken Rockwell kallar en "pixelpeeper" och att man ägnar större delen av tiden åt att leta fel på kameran.
Håller med Bo, att leta fel är ju inte det första man känner för att göra. Ut och fota tills du blir blodig på pekfingret istället. Bekanta dig med D70'n, först då kan man också förstå eventuella felaktigheter eller "features".
Bra val av startsystem för övrigt.