Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny bra laptop, hjälp!

Produkter
(logga in för att koppla)
Sweet, dock inte windows =/

Enligt mig kör man Mac OS på Mac och Windows på en PC.

Till OP så skulle jag rekommendera en Macbook Pro eller Air beroende på flexibilitet.

Att tänka på är att MBA 13" har bättre upplösning än MBP 13" men sämre utbyggnad i form av disk och minne.

När det gäller laptops så är nog en Macbook med Windows 7 den absolut bästa kombinationen just nu. Synd att man inte kan beställa dom så.

/Karl
 
När det gäller laptops så är nog en Macbook med Windows 7 den absolut bästa kombinationen just nu. Synd att man inte kan beställa dom så.

/Karl

Det skulle jag inte påstå, det finns gott om datorer som kommer med windows som har bättre prestanda till lägre pris. (snyggare också)

Nog för att du kanske talar om Air, då håller jag med dig, finns liknande, men för nästan samma pris (samma inkl. windows) och lite fulare är de helt enkelt "bäst" i klassen.
 
Det skulle jag inte påstå, det finns gott om datorer som kommer med windows som har bättre prestanda till lägre pris. (snyggare också)

Nog för att du kanske talar om Air, då håller jag med dig, finns liknande, men för nästan samma pris (samma inkl. windows) och lite fulare är de helt enkelt "bäst" i klassen.

Ser inte en laptop som en prydnadssak, så jag lider inte av Apples totala avsaknad av design och bara rå aluminium. Det enda dom saknar just nu är USB3.0.

/Karl
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.