Annons

Ny bildväljare

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har anmält mitt intresse att vara med. Men fick inget svar, får ytterst sällan svar när jag mailar till er på redaktionen. Det har hänt flera ggr att mina mail har rört bra tips till nyheterna, bl.a. (vilket är synd att missa)

Jag är på träningsläger nere på Mallis. Har varit det sen förra lördagen. Kört sista dagen idag och åker hem imorgon. Finns tyvärr inget trådlöst på det hotell vi bor på, så jag får gå iväg till ett annat hotell 10 min bort. Har inte gjort det varje dag.

Nya bildväljare är valda:

http://www.fotosidan.se/cldoc/5365.htm

(När det gäller "ansökan" om att bli bildväljare så brukar jag svara dessa att "du är med i alla framtida utlottningar", men ibland så hinner jag inte svara utan drar bara till rätt korg)

Av ren nyfikenhet - vad är urvalskriterierna för bildväljare? Är det bara guldmedlemmar, medlemmar med portfolio osv?

Undrar en nybörjare som satsar på att bli tillräckligt kompetent för att våga ställa upp inom en tioårsperiod ;)

Där ser man. Då kanske man skulle dra iväg ett mail om några år =)

Tack för snabbt svar... fler än jag som har svårt att släppa burken å masa sej i säng ser jag ;)

Var de inte dags för en ny bildväljare att få visa sina valda bilder i måndags??
Alltså den 5 juni.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto