Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nu får det vara nog!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nyfiken...

Till några av er som inte kan se något vackert i mitt album "hyllning till kvinnokroppen"

Kan ni inte ladda upp en nakenbild eller ge mig ett tips på en bra sida med nakenbilder. Jag är väldigt nyfiken på vad ni menar är en hyllning till en kvinnokropp.

Någon skrev att jag ville ha uppmärksamhet med mina bilder, men nu undrar jag om inte det är ni som vill ha uppmärksamhet. För är det inte så att ni går ganska så motströms här på fotosidan när man skriver att alla mina bilder saknar någon form av kärlek till kvinnan. Ni har i allafall en mycket pryd och puritansk läggning som jag kan se det. Inget fel i det..

Hilsen Peter

Peter!

Jag tycker verkligen att dina bilder är jättefina! Visst finns det bilder som du tagit som jag inte gillar, men så är det ju alltid! Man kan inte tycka om allt!

Jag hoppas att de kommentarer du får inte gör att du slutar lägga up bilfer!

Jag gillar dina bilder och är säkert på att det finns många med mig!

Mvh

Niklas Karlsson

Stop!!

Till ni som skriver mail till mig, och inte har något vettigare för er än att hacka på en...

JAG vill inte ha fler mail av er!! Kan ni inte förstå det? Jag vill hellre att ni skriver här i forumet. Vad är ni rädda för?

Var glad för att jag inte sänder vidare era mails till Elmfeldt o company.

Hilsen Peter

Ok Peter! Du får som du vill, en klubb för inbördes beundran!
Vad beträffar mitt mail till dig så är du välkommen att vidarebefodra det till Elmfeldt.

Grabbar, skärp er!

Jag har redan sagt att denna diskussion bör avslutas eftersom den inte är kreativ längre. Ok!?

Kan man inte bara stänga disskussionen för nya inlägg men att man fortfarande kan läsa vad som skrivits?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar