pettersson
Aktiv medlem
Peter_o skrev:
Fjortisar tittar bara 2sek på bilden och är det inte glass, godis eller leksaker på bilden så skriver de oftast "fult", "dåligt", "äckligt" osv eftersom deras ordförråd inte räcker till..
Vi minns ju själva hur vi var i yngre dagar.. var det inte en bild på en brud i bikini var bilden ganska meningslös..
Bry er inte om sådana kommentarer, vem lyssnade på oss när vi var fjortis? just det ingen! På den tiden förstog vi inte varför någon lyssnade men idag är svaret enkelt eftersom man egentligen hade lika mycket vettigt att säga som ett smörpaket...
Är det någon äldre person som skriver tex bara "dåligt" osv är de antagligen avundsjuk eftersom de vet att ni kanske är bättre..
Mitt tips är att lyssna på de som skriver ordentliga kommentarer. Det finns inget att lära när någon bara skriver tex "dåligt".
Skriver de sådana kommentarer är de:
1. fjortis
2. avundsjuk
Kommentarer som innehåller positiva ord som "bra" och "fantastiskt" är det bara att suga åt sig som en svamp!
Keep up the spirit!!
Många av dina bilder är extremt fantastiska! tex:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?ID=13846
Tur att man är 15 och fyller 16 i år då!
Jag vill också säga att jag har mött vuxna personer som jag tycker är helt fucked up, man är inte inteligentare bara för at man är äldre och är inte heller klokare bara för man är äldre.
Tillbaka till ämnet: Man får tåla att folk skriver vad de tycker. Enligt min åsikt så ska man kunna skriva vad som helst, så länge man har belägg för det, kan man förklara hur man tänker och varför, så kan man sätta en 1:a och skriva att man tycker att bilden är dålig, men då måste det även finnas "därför att..." med.
Kan man däremot inte skriva mer än "skitbild" kan man hålla tyst.
Andreas.