Annons

Nu är forsarna öppna. Dags igen kanske?

Produkter
(logga in för att koppla)
Har inga barn den helgen men ev. så måste jag jobba lördagen.
Vi har "Jössefröjda" marknad i Arvika den dagen.
Men blir det inget jobb så funkar bägge dagarna bra.
Vår chef brukar inte vara direkt välplanerad så på onsdag kanske jag vet mera. =(

Möjligt att jag också kan på nu på lördag med. Beroende på tiden.. Har ändå ett jobb i närheten och barnvakt en stund då.

Jag tänkte mig att vara i Borgvik vid lunch, om Viragon går som den ska och det inte spöregnar (hela vägen).

förvirrad...

Oj va det svänger här:)
Blir det både torsdag och lördag nu, eller bara lördag? Jag kan bara torsdag i alla fall, ska guppa i mariebergsviken på lördag och fota hurtiga människor i gympadojjer.

Ja...vad blir det tro?
På vädret i dag så sa de att torsdagen skulle det bli uppehåll men på lördag regn.
Vilka kan vilka dagar?

Som jag sa tidigare kan jag nog vilken som helst av dagarna 25:e och 27:e. Troligtvis tar jag 2 barn med mig också.
//Aders

Torsdag hoppas jag. Tidförslag?

Jag trodde det var lördagen som var som gällde enligt senaste inläggen. Kommande lördag är inte alls intressant för mig för då ska jag nog kämpa för att hamna framför Linas kamera i stället tror jag. Knäet repar sig och håller nog för inlines i stället gör joggingdojjor:)

Torsdag blir bra! Föreslå tid någon! Jag kan när som helst, även om jag nog inte är sååå sugen på att fånga gryningsljuset :)
Blir det skitväder kanske jag inte kommer...
//Anders

Ska vi säga 12.00 vid kvarnens parkering?

Jag ringer dig innan Lina.
och liftar väldigt gärna från Grums:)

Det är inget toppväder just nu. Har just slutat regna, men jag tror det är perfekt vattenfallsväder. Inget regn som öser ner längre iaf och så ser det ut som det nog kan spricka upp alldeles lagom snarare än att dra in regn också.

Tror detta är perfekta borgviksdagen med stativ och byxor som tillåts gäggas ner. Tar ni med kaffetermosar eller räknar vi med kort tur?

Jag tar nog med en liten termos, det är ju alltid mysigt. Har kanske inte tänkt att hänga i Borgvik jätte länge ändå men...

Micke kanske förljer med på utflykt, han har inte bestämt sig ännu.

Ring sen då Lotta så kommer jag och plockar upp dej!

Ser ut att bli en liten skara fotografer i Borgvik i dag, men va gör väl det.

SES!

Tack för en trevlig dag:)
och hoppas ni fick bättre bilder än mig. Mina känns som jag borde lämnat redan här..

Skithuset finns numer mittemot båthuset (som eg. inte är något båthus utan ett magasin;)

Bilagor

• skithus.jpg
    skithus.jpg
    91.6 KB · Visningar: 99
Endast en bild på hela minneskortet kändes som ny. De andra har jag gjort förr..

Bilagor

• borgvik400.jpg
    borgvik400.jpg
    92.5 KB · Visningar: 100
Och jag har bevis på att ni tog bilder ni med, och jag hoppas få se några av dem..

Lina

Bilagor

• lina.jpg
    lina.jpg
    91.4 KB · Visningar: 102
och ni är så snygga så jag bojkottade alla tankar om att ens försköna färger/nivåer och sånt runt er annat än genom batch, för med de motiven kan väl aldrig "riktig" bildbehandling va nödvändig eller?:)

Tack för idag! Jag tycker det var trevligt! Håller med dig Lotta om att om att det mesta jag hade på minneskortet var sånt som kommer ur korna vi såg :)
Här kommer en bild i alla fall.
//Anders

Bilagor

• _mg_0596.jpg
    _mg_0596.jpg
    99.1 KB · Visningar: 92
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar