Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Nu är forsarna öppna. Dags igen kanske?
- Trådstartare lottawe
- Start datum
Larsdotter
Aktiv medlem
förvirrad...
Oj va det svänger här
Blir det både torsdag och lördag nu, eller bara lördag? Jag kan bara torsdag i alla fall, ska guppa i mariebergsviken på lördag och fota hurtiga människor i gympadojjer.
Oj va det svänger här
Blir det både torsdag och lördag nu, eller bara lördag? Jag kan bara torsdag i alla fall, ska guppa i mariebergsviken på lördag och fota hurtiga människor i gympadojjer.
Graylingman
Aktiv medlem
Som jag sa tidigare kan jag nog vilken som helst av dagarna 25:e och 27:e. Troligtvis tar jag 2 barn med mig också.
//Aders
//Aders
lottawe
Aktiv medlem
Torsdag hoppas jag. Tidförslag?
Jag trodde det var lördagen som var som gällde enligt senaste inläggen. Kommande lördag är inte alls intressant för mig för då ska jag nog kämpa för att hamna framför Linas kamera i stället tror jag. Knäet repar sig och håller nog för inlines i stället gör joggingdojjor
Jag trodde det var lördagen som var som gällde enligt senaste inläggen. Kommande lördag är inte alls intressant för mig för då ska jag nog kämpa för att hamna framför Linas kamera i stället tror jag. Knäet repar sig och håller nog för inlines i stället gör joggingdojjor
Graylingman
Aktiv medlem
Torsdag blir bra! Föreslå tid någon! Jag kan när som helst, även om jag nog inte är sååå sugen på att fånga gryningsljuset
Blir det skitväder kanske jag inte kommer...
//Anders
Blir det skitväder kanske jag inte kommer...
//Anders
Larsdotter
Aktiv medlem
Okej, ska vi ses vid 12 kanske i morgon? Nån som vill åka från karlstad/grums?
Graylingman
Aktiv medlem
12 är ok
//A
//A
lottawe
Aktiv medlem
Det är inget toppväder just nu. Har just slutat regna, men jag tror det är perfekt vattenfallsväder. Inget regn som öser ner längre iaf och så ser det ut som det nog kan spricka upp alldeles lagom snarare än att dra in regn också.
Tror detta är perfekta borgviksdagen med stativ och byxor som tillåts gäggas ner. Tar ni med kaffetermosar eller räknar vi med kort tur?
Tror detta är perfekta borgviksdagen med stativ och byxor som tillåts gäggas ner. Tar ni med kaffetermosar eller räknar vi med kort tur?
Larsdotter
Aktiv medlem
Jag tar nog med en liten termos, det är ju alltid mysigt. Har kanske inte tänkt att hänga i Borgvik jätte länge ändå men...
Micke kanske förljer med på utflykt, han har inte bestämt sig ännu.
Ring sen då Lotta så kommer jag och plockar upp dej!
Ser ut att bli en liten skara fotografer i Borgvik i dag, men va gör väl det.
SES!
Micke kanske förljer med på utflykt, han har inte bestämt sig ännu.
Ring sen då Lotta så kommer jag och plockar upp dej!
Ser ut att bli en liten skara fotografer i Borgvik i dag, men va gör väl det.
SES!
Graylingman
Aktiv medlem