Andreas S Eriksson
Aktiv medlem
Thunderbird skrev:
Nej, nej. Det finns bara ett svar Och det är inte mitt.
(OBS Ironi)
/ E
Skärpning Lars.
Ska man dissa nån så använder vi ju numera detta sättet. =)
http://vet.hut.nu/?id=13
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Thunderbird skrev:
Nej, nej. Det finns bara ett svar Och det är inte mitt.
(OBS Ironi)
/ E
Det gör du tydligen inte alls. Du har inte tillfört ett jota till den här tråden, men vill ändå fortsätta.ohlen skrev:Precis det svar jag hade förväntat mig av en sådan person som bara vill provocera andra hela tiden. Men jag låter det vara, tycker bara det är synd att ett bra forum ska förstöras av några ruttna blåbär. Tror du folk känner sig sugna på att skapa nya trådar och fråga om saker när du dumförklarar människor som du gör? Att du dessutom har fel gör ju inte saken bättre. Ska du vara spydig kan du åtminstone vara påläst.
Makten skrev:
Det är inget påhopp att tala om att du har fel. Exempelvis skriver du:
"Tele: > 200mm"
vaktis100 skrev:
200 mm och större ÄR tele alla dar i veckan på alla dlsr oavsett sensorns storlek så va e de som e fel??????? Hårklyveri kanske???
fsp skrev:
Efter att ha försökt sova i tre timmar och misslyckats så fick det bli lite läsning och lustig sådan såhär på fredagsnatten.
Jag håller fullt med Martin, rätt ska vara rätt. Väldigt tråkigt att han får skit för sina inlägg med då jag tycker att dessa brukar vara sakliga, informativa och väldigt läsvärda.
Folk verkar ju tolka trafikreglerna lite som de vill ibland men hur skulle det se ut om en körskolelärare lärde ut sina egna fria tolkningar? Ta en funderare på det. Godnatt.
Andreas S Eriksson skrev:
Skärpning Lars.
Ska man dissa nån så använder vi ju numera detta sättet. =)
http://vet.hut.nu/?id=13
Thunderbird skrev:
Javisst ja, jag hade tydligen fel där åxå.
/ E
Du missade det lilla matematiska tecknet ">" som betyder att det till vänster om tecknet är större än det till höger. I forumuleringen som avsågs så betyder det alltså "tele är längre än 200 mm", vilket är fel.vaktis100 skrev:
200 mm och större ÄR tele alla dar i veckan på alla dlsr oavsett sensorns storlek så va e de som e fel??????? Hårklyveri kanske???
Du tolkar det fel ,där står att 200 och STÖRRE är tele vilket är sant och inget om att 85 inte skulle vara tele,,, det gäller att vara öppen när man tolkar och inte tolka det som man själv villMakten skrev:
Du missade det lilla matematiska tecknet ">" som betyder att det till vänster om tecknet är större än det till höger. I forumuleringen som avsågs så betyder det alltså "tele är längre än 200 mm", vilket är fel.
Nej, det är du som tolkar fel. Det står nämligen "tele KOLON > 200 mm". Det innebär att tele skulle definieras av att vara över 200 mm.vaktis100 skrev:
Du tolkar det fel ,där står att 200 och STÖRRE är tele vilket är sant och inget om att 85 inte skulle vara tele,,, det gäller att vara öppen när man tolkar och inte tolka det som man själv vill