Annons

Nikon Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED

Produkter
(logga in för att koppla)

bröttjärna

Ny medlem
Står i kast att köpa denna glugg, är det någon som hört om den kommer i en nyare version eftersom den har varit med sedan 2007?
 
Står i kast att köpa denna glugg, är det någon som hört om den kommer i en nyare version eftersom den har varit med sedan 2007?

Har frågat nikon
Hej kommer denna lins att släppas med vr under överskådlig tid?

fick följande svar:
Tyvärr kan vi inte lämna specifik information om framtida produkter eller planer på pressmeddelanden eller specifikationer för sådana produkter. När information om dessa produkter är tillgänglig hittar du den i nyhetsavsnittet på vår europeiska webbplats
 
Står i kast att köpa denna glugg, är det någon som hört om den kommer i en nyare version eftersom den har varit med sedan 2007?

Tror du kan vara riktigt trygg med att köpa "nuvarande" version. Objektivet är riktigt bra och inte mycket slår denna glugg. Har sett på många håll att det finns användare som önskar VR-funktion på denna glugg, något som jag personligen tycker är "overkill" och inget som behövs. Just nu är priserna runt 14000-15000, kanske något lägre men på vissa håll ännu högre. Fick min här om dagen och har väntat länge på möjligheten till denna glugg, är tacksam för att tillfället kom.

Köp, använd som en arbetshäst och njut är mitt förslag :)
Lycka till/

Mvh Robert
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.