Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

nikon d80 eller canon eos 450d

Produkter
(logga in för att koppla)
Varför inte köpa ny/bättre optik till den Minolta 7D du redan äger? Trevligare kamera får du knappast med de du funderar på!

men det finns kanpt några bra objektiv till kameran. de jag har hittat ligger på runt 1000plus at min brorsa vill köpa dynax 7d

Om du inte vill lägga mer än 1000kr på objektiv tycker jag också att du ska stanna kvar på den kameran du har.

Elelr kanske köpa exempelvis 40D/400D/450D och ett 50mm 1,8 som fått bra "optisk" kritik.

Jag sa inte att jag bara ville lägga 1000 på objektiv. Jag sa att det jag hittat objektiv till dynxa för 1000 inga dyrare. jag vill ha dyrare och bättre objektiv

Lars.L skrev:
men det finns kanpt några bra objektiv till kameran. de jag har hittat ligger på runt 1000plus at min brorsa vill köpa dynax 7d

Köp A300 isåfall, kan du dela objektiv med din bror sedan.

ett objektiv som är bra för under 1000 kr hittar du inte för något märke, förrutom för 50mm 1.7 objektiven.

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto