Annons

Nikon D70 med Tamron-objektiv, det blev knas!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Pongu skrev:
Nu är jag ju inte norrlänning, bor inte i Stockholm och kan inget om digitalkameror, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig där... Du kan kanske sätta in en annons här på fotosidan..? =)

/Pontus

Hmm... undra hur man skulle formulera en sån.. *tänka tänka* Får spåna lite på det i helgen.. *flinar*
 
när dyker kontaktannonserna upp på fotosidan?! kommer de in under köp&sälj, produkter eller vad?!
 
Trracer skrev:
Hoho, jag är norrlänning iallafall. :)

Har du läst i manualen nu då?

Kom till avsnittet; "Så sätter du i batterierna".. sen minns jag inget mer.. Tror jag somnade av utmattning.. ;)

Hmmm... norrlänning minsann.. *ler*

Johannes - får fnula på det i helgen.. Du får väl hålla ögonen öppna om du är intresserad.. *asg*
 
Joppe skrev:
när dyker kontaktannonserna upp på fotosidan?! kommer de in under köp&sälj, produkter eller vad?!

Det kanske vore en idé! Varför inte en ruta i profilen med "stadgad", "singel" eller "desperat singel"? Sedan kan det finnas en knapp som som automatiskt matchar ihop en efter stad och kamerasystem. Det sista kan tyckas onödigt, men ett förhållande med både Canon och Nikon inblandat kan väl aldrig hålla eller..? =) Får nog byta presentationsbild om idén går igenom! ;)

/Pontus

PS. Jo, klart det spårat ur, och jag känner mig lite skyldig... Men Linda har ju fått sina svar så jag tycker inte att det gör något! DS.
 
Pongu skrev:
Det kanske vore en idé! Varför inte en ruta i profilen med "stadgad", "singel" eller "desperat singel"? Sedan kan det finnas en knapp som som automatiskt matchar ihop en efter stad och kamerasystem. Det sista kan tyckas onödigt, men ett förhållande med både Canon och Nikon inblandat kan väl aldrig hålla eller..? =) Får nog byta presentationsbild om idén går igenom! ;)

/Pontus

PS. Jo, klart det spårat ur, och jag känner mig lite skyldig... Men Linda har ju fått sina svar så jag tycker inte att det gör något! DS.

Anmäler mig härmed som medskyldig.. =)

Håller med... ett förhållande med både Nikon och Canon kan aldrig funka.. ;)

*asg* "Fotosidan - din dejtingvän på nätet.. hrmm..
 
potion skrev:
Håller med... ett förhållande med både Nikon och Canon kan aldrig funka.. ;)

Fast det är klart, en flickvän med Leica eller Hasselbladsystem skulle ju ha sina fördelar ibland... Jag ska nog också fila på en annons! =)

/Pontus
 
Pongu skrev:
Fast det är klart, en flickvän med Leica eller Hasselbladsystem skulle ju ha sina fördelar ibland... Jag ska nog också fila på en annons! =)

/Pontus

Jasså..! Du är sån du... utnyttjar flickorna för deras utrustning.. *asg* =P

Hrrmm.. har hört att man inte ska kasta glas i stenhus.. eller hur var det nu... =)
 
potion skrev:
...ett förhållande med både Nikon och Canon kan aldrig funka...
Jag försökte en gång (flera gånger faktiskt) få till det med en Hasselblad, Maria Hasselblad, på åttiotalet. Söt tjej.
Men hon föredrog andra märken.
 
potion skrev:
Jasså..! Du är sån du... utnyttjar flickorna för deras utrustning.. *asg* =P

Japp! Erkänner mig skyldig! Har faktiskt redan utnyttjat en flicka för hennes digitalkamera... Välutrustade flickor är bra att ha! Men å andra sidan kan de ju ha glädje av mina 400mm också! *host, host* =)

/Pontus
 
Pongu skrev:
Japp! Erkänner mig skyldig! Har faktiskt redan utnyttjat en flicka för hennes digitalkamera... Välutrustade flickor är bra att ha! Men å andra sidan kan de ju ha glädje av mina 400mm också! *host, host* =)

/Pontus

*host* Hoppsan! =D He he...

Näe usch... urspårad tråd, Linda trött, på väg till Ålandsbåten och fantasin som rusar fritt.. jisses... Näe, Linda, tänk på fotboll... *asg*
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.