Annons

Nikon D70 eller Canon 10D?

Produkter
(logga in för att koppla)
vill inte vara jobbig och säga tvärtimot nu men jag hörde någon annan säga att det gick?
någon som vet varför det inte går? batterier?

Det är väl så att Nikon inte tillhandahåller något vertikalgrepp till D70 men att det tydligen fanns någon annan som gjort ett "piratgrepp" till just D70.

det var dåligt... väldigt illa faktist
även om alla inte vill ha det så borde möjligheten att kunna välja till vertikalgrepp för dom som vill ha det finnas

så... du snackar inte om något hemmabygge med såg och lim va?

Junkers skrev:
vill inte vara jobbig och säga tvärtimot nu men jag hörde någon annan säga att det gick?
någon som vet varför det inte går? batterier?

Jag var kanske lite väl kort i mitt svar :) Men i den här tråden diskuterades grepp till D70, tydligen ett par företag som plockat fram vertikalgrepp.

Hej

Jag skulle letat efter en 10d begangnad med VG før ca 10kkr.

Sedan børjat med en skjysst beg. "rese" zoom, typ tamrons 28-75, eller sigmas liknande zoom, eller canons 28-135 IS.

Då lægger du ca 13kkr sammanlagt och får Hur mkt som helst før pengarna.

tack för svaren, ska kolla igenom den där tråden :)

hey christian... har oxå varit inne på dom banorna och bollat d10 och d70 fram och tillbaka men det gäller att jag får tag på ett bra pris snabbt isf... har ett stort behov utav att få tag på kamera till den 1/10 för ett stort jobb...

kan någon tipsa om vart man billigt kan köpa d70 över internet, ska beställa via företaget... därför nyköp är ett bra val för min del
http://www.fyndborsen.se/ tyckte jag hade ett bra paketerbjudande... bättre förslag någon?

annars om ngn ska till och sälja din d10 för ett relativt normalpris så skicka gärna ett mail så fort som möjligt :)

Hej igen

Jag har sett att det går många 10d till 9000+
hær på fotosidan, också en del 24/28-70/75 sigma o tamron gluggar till bra pris (ca3000).

Eller køp huset beg, o køp dig en ny glugg, tamron 28-75 (den jag har och kan varmt rekommendera den) ligger på ca 4000kr.

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar