Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon D70 + bildkommentar

Produkter
(logga in för att koppla)

boris.bonasin

Aktiv medlem
Jag kan inte hitta copyright-tecknet i teckenuppsättningen i min Nikon D70 och det håller på att reta gallfeber på mig. Eler är det så att det bara är jag som inte hittar tecknet...

Är det någon där ute som vet hur man får in copyright-tecknet i bildkommentarsfältet direkt i en Nikon D70?

boris.bonasin skrev:
Jag kan inte hitta copyright-tecknet i teckenuppsättningen i min Nikon D70 och det håller på att reta gallfeber på mig. Eler är det så att det bara är jag som inte hittar tecknet...

Är det någon där ute som vet hur man får in copyright-tecknet i bildkommentarsfältet direkt i en Nikon D70?

Om du har Nikon capture så tror jag att du kan skriva in symbolen från datorn. Annars så vet jag inte.

Japp, jag har Capture men jag tänkte, lat som jag är, slippa det extra momentet.

Det där med paranteser var smart, att jag inte har har tänkt på det:)

Hur som helst ser jag det som en gigantisk bugg att Nikon inte har inkluderat copyright-tecknet i mjukvaran...

Jag hoppas att någon från Nikon läser detta och tipsar mjukvaruutvecklarna.

Senast ändrad:
ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto