Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nikon D50-kit?
- Trådstartare Skäggo
- Start datum
dumbo
Aktiv medlem
Det beror ju på vad du tänker fotografera för något. Om du kommer att fota mycket inomhus är blixt ett bra tillbehör. Om du känner att det är roligare med saker utomhus, på lite längre avstånd (djur av olika slag eller något sportevenemang) så är det nog bättre att ta telezoomen.
dumbo
Aktiv medlem
Jag tycker personligen att det skulle vara bättre med de två objektiven. Det ger en bra allroundlösning, men som kan vara lite begränsande inomhus om man inte vill använda den interna blixten. Men på det stora hela skulle jag valt det iaf.
Men jag fotar mest itomhus och inte gärna med blixt.
Men jag fotar mest itomhus och inte gärna med blixt.
Freddan S
Aktiv medlem
Jag började med dubbelkitet och sedan efter att ha gått den kostnadsfria introduktionen så använde jag rabattkupongen man fick på introduktionen till att köpa en SB-600 för 1995:-.
Jag fotograferar ganska allround, stadsmiljöer, landskap, natur, människor, barn och måste säga att jag använder 55-200 mycket mer än blixten. Dessutom har du den inbyggda blixten ändå och den räcker till de där inomhusbilderna.
Jag fotograferar ganska allround, stadsmiljöer, landskap, natur, människor, barn och måste säga att jag använder 55-200 mycket mer än blixten. Dessutom har du den inbyggda blixten ändå och den räcker till de där inomhusbilderna.