Annons

Nikon & Canon analogt.

Produkter
(logga in för att koppla)

Makten

Aktiv medlem
Tjo!

Jag är nog en av de få som "rapporterar" om inlägg som ligger i fel forum, och om vi tittar i forumet "Nikon", som är avsett endast för analogt, så kommer där en väldig massa trådar som ska ligga i "Nikon digitalt". Vore det inte väldigt enkelt ordnat att döpa om forumets titel till "Nikon analogt"? Står det "Nikon" bara så tänker man ju kanske inte på att det finns ett separat forum för Nikons digitala kameror.

Forumet "Canon" å sin sida har inte ens nåt påbud om att det bara behandlar analogt, och alltså är "Canon" och "Canon digitalt" använda parallellt för mestadels digitalt. Verkar smartare att även där döpa om det till "Canon analogt", eller hur?

I nuläget kunde man annars slopa uppdelningen.

/Petnisse ;-)

Jag tror det vore vettigare att ta ett större grepp om kategorierna på en gång, som det diskuterats i en annan tråd nyligen.

jimh skrev:
Jag tror det vore vettigare att ta ett större grepp om kategorierna på en gång, som det diskuterats i en annan tråd nyligen.
Japp, sant. Jag tänkte bara att det är en så väldigt liten ändring att det borde gå på 5 minuter att fixa till;-)

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto