Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon AFS 80-200/2,8 vs 70-200/4

Produkter
(logga in för att koppla)
Alla f/2,8 är ungefär lika tunga, klarar du av ett AF-S 80-200/2,8 ska inte 70-200/2,8 VR vara något problem. Annars är ett enbensstativ ett trevligt tillbehör!

Blir ju inte alltid som man tänkt sig :)

Snubblade över en gammal favorit som gått och blivit billig så här när nya AF-S 80-400 VR annonserats. Jag slog idag till på en ny AF 80-400 VR till det helt rimliga priset 10000 sek. Ska bli kul med en sådan i kameraväskan igen! Nu får jag dock tänka om när det gäller kamerahus. Ska köpa ett nytt sådant också och nu blir det att köpa ett med AF motor.

kan meddela att jag nu har köpt Benjamins objektiv, detta har inte anlänt än men det kliar i fingrarna för vill verkligen testa det! Kommer antagligen följa med mig överallt förutom kanske till skolan:)

kan meddela att jag nu har köpt Benjamins objektiv, detta har inte anlänt än men det kliar i fingrarna för vill verkligen testa det! Kommer antagligen följa med mig överallt förutom kanske till skolan:)

Låter ju toppen. Du kommer bli jättenöjd, tror jag. Bara att börja på gymmet o träna armarna

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar