Maximilian40
Avslutat medlemskap
Hej. jag undrar om det finns några här som kan lite mer om detta med Nikon 80-200mm f/2.8 objektiv. Vad jag har kommit fram att det finns lite olika, funderar på att investera i någon sådan glugg för att plåta lite snabbare rörliga motiv från sport och bilar med mera. har inte haft tillfällen heller att testa någon , har visserligen kollat lite runt på nätet och de resektioner man kom över , men min engelska är inte så bra så jag blir bara mer förvirrad. Hur som är tacksam om det finns några erfarna av 80-200 f/2,8 objektiv
Andra gluggar som jag är också nyfiken är dessa som är ljusstarka, har en 50 mm 1,8 Nikon, men är inte så jätte nöjd med den faktisk, den är svår att få skärpan med af om man ska ha typ modevisning. Har missat skärpan med den med min d200 av någon anledning. Jag har hört att 50mm 1,4 och 85mm 1,4 ska vara af snabbare och skarpare . Vad finns det för erfarenheter om dem här?
Vänligen
Max
Andra gluggar som jag är också nyfiken är dessa som är ljusstarka, har en 50 mm 1,8 Nikon, men är inte så jätte nöjd med den faktisk, den är svår att få skärpan med af om man ska ha typ modevisning. Har missat skärpan med den med min d200 av någon anledning. Jag har hört att 50mm 1,4 och 85mm 1,4 ska vara af snabbare och skarpare . Vad finns det för erfarenheter om dem här?
Vänligen
Max