Joel.S
Aktiv medlem
Känns rätt onödigt att spekulera nu, svaret kommer ju med största sanolikhet på tisdag.
/Karl
Kom det nåt svar idag? Jag har inte sett nått, eller så är jag lite lost bara....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Känns rätt onödigt att spekulera nu, svaret kommer ju med största sanolikhet på tisdag.
/Karl
Kom det nåt svar idag? Jag har inte sett nått, eller så är jag lite lost bara....
Jag tror inte att det går att sätta ett rörligt linspaket i ett objektiv med så stor bländaröppning och komplicerad konstruktion, och samtidigt få lika bra optiska prestanda som utan rörliga delar.
...Nej, jag är säker på att det hade kostat mycket mer, både i utveckling och tillverkning.
"coolpixday" blev det.
Folk som läser på Nikonrumors verkar ju lagom blind iaf. Admin har ju sagt ett par gånger nu att dom bara skulle presentera Coolpix idag/inatt medans optiken "inom några dagar". Så bara vänta o se. Och såklart kanske hoppas att dom ändå pruttar ut sig en d700-uppföljare också...
Ja, en FX i ett litet hus och en massa AF-S primes. Nej, det är de aldrig.Behövs verkligen uppfäljare på dagens line up av kameror hos nikon? E folk aldrig nöjda?
Om jag inte missminner mig så skrev man att "med 100% säkerhet" skulle gluggarna lanseras den 2:e. Och med detta den tjusiga nedräkningen. Ser nu att det är kompletterat på sidan så min syn verkar funka trots allt ;-)
orkar man inte bära får man väl träna på gym?
Behövs verkligen uppfäljare på dagens line up av kameror hos nikon? E folk aldrig nöjda?
Behövs verkligen uppfäljare på dagens line up av kameror hos nikon? E folk aldrig nöjda?
Varför vill ni ha mindre kameror då?
Smidigt, diskret och känsla.