Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nik Collection i Lightroom

Produkter
(logga in för att koppla)

nakeP

Aktiv medlem
Efter att Google har släppt Nik Collections fri, laddade jag hem programmet. Har haft Lighrooms testperiod på 30 dagar, som precis löpt ut. Lightroom har jag kvar, men tillgång endast till Biblioteks-modulen. Skulle testa Nik genom Lightroom, men det enda programmet som var tillgängligt var HDR Exif! Inga av de andra programmen var synliga! Kan det bero på att jag ej har fullständig version av Lightroom?
Mvh Åke P!

Jag vet inte om det är problemet men jag avinstallerade testversionen av Nik och sen laddade hem gratis versionen och installerade den. Sen fungerade det. Jag har "hyr" versionen av Lightroom CC.

HDR kommer jag åt genom export och de andra Nik modulerna genom höger klick och redigera i... och sen kan jag välja de andra.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar