Annons

Netonnet canvas

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har fått en orderbekräftelse från eirikuva så det verkar som att beställningarna går igenom :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 
I meddelandet som jag fick i måndags står det "din order # 0000xxxxx är klar", alltså inte att att ordern är mottagen utan att den är klar. Eller, har jag missförstått något tror ni?

Jag har även fått bekräftat att jag får det "felaktiga" priset, alltså 99 kronor för canvas 70x50cm, inte 299 kr som det står på hemsidan nu. Typiskt att jag bara beställde en! ;)
 
Ja, eller glad att du får en ;-). Själv så skulle jag ju tänka först vilka bilder jag skulle ta och under tiden så höjdes priset 300%
 
Haha, ja en annan har ju länge lurat på att skriva ut vissa bilder men aldrig kommit till skott, så det var bara att slänga sig på beställningsknappen. :)
 
Kom hem från krogen vid halv tolv på fredagen och förstod att det handlade om några timmar innan det här erbjudandet skulle korrigeras. Hade tur att jag hade några bilder på lager så jag beställde tre canvas.

Tror att jag är bland de sista på tur eftersom jag beställde så sent på kvällen. Men kan ju alltid ringa och höra med dem :)
 
Nu så har jag fått min canvas från Eirikuva! :)

Jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig och det är faktiskt första gången jag gör en canvas själv. Hur som helst så måste jag säga att jag blev riktigt nöjd. Jag är sällan eller aldrig nöjd (tyvärr) med mina foton eftersom jag ställer (för?) höga krav på mig själv. Trots detta så känns det faktiskt riktigt roligt med denna canvas och jag hoppas att ni också kommer att vara nöjda, oavsett det billiga priset. Träramen känns stabil och det är bra förpackat när man hämtar paketet på posten och färgerna är också fina.

Ni som brukar göra canvastavlor av era foton annars får gärna komma med era omdömen om just Eirikuvas/NetOnNets bidrag jämfört med vad ni har gjort förut!
 
Fick också min första sändning idag och är ruskigt nöjd. Har heller aldrig tidigare skrivit ut i stort format, men detta gav klart mersmak. :)
 
Väntar mycket spänt :) Fick i dag min orderbekräftelse från Eirikuva så mitten/slutet av nästa vecka borde mina komma


Skönt att ni fick bra resultat!
 
Jag hämtade mina två bilder och jag är inte helt nöjd, jag hade förväntat mig bilder på tyg men det är tryckt på någon typ av plast,
Jag läste en beskrivning att det finns billigare Canvaskopior som är en typ av fotografiskt papper som får gå mellan räfflade valsar,
Det verkar som jag fått den typen av Canvas.



Leffe
 
Med risk för att framstå som extremt korkad, men hur får man upp tavlorna på väggen? Det hängde ju med ett gäng "träpluggar" med varje tavla men ingen monteringsinstruktion...
 
Nu har jag inte köpt från Netonnet, men gissar att det är ett antal träkilar, dessa ska man med en hammare knacka in i de spår om är i hörnen, antingen en eller två per hörne, beroende på hur många som följer med (dessa är enbart till för att spänna ut duken). Om de skickat med någon uppsättningstråd mm vet jag inte, men ibland brukar det vara någon plåtbleck med som ska sättas på ramen, antinen en i ovankant eller två en på var sida och då med en tråd emellan
 
Nu har jag inte köpt från Netonnet, men gissar att det är ett antal träkilar, dessa ska man med en hammare knacka in i de spår om är i hörnen, antingen en eller två per hörne, beroende på hur många som följer med (dessa är enbart till för att spänna ut duken). Om de skickat med någon uppsättningstråd mm vet jag inte, men ibland brukar det vara någon plåtbleck med som ska sättas på ramen, antinen en i ovankant eller två en på var sida och då med en tråd emellan

Aha, ok. Det hängde med tråd och små öglor som jag antar skruvas fast i något av de färdiga hålen, men det var just kilarna som skapade huvudbry. Ska testa vidare. Tack för svaret. :)
 
Jaha, då var de 3 första monterade och uppsatta. Känns inte som att kilarna spände duken nämnvärt, om ens något, men nu sitter de där iaf.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.