Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Netonnet canvas

Produkter
(logga in för att koppla)

Peperoros

Medlem
Netonnet har just nu ett erbjudande, 99kr för 50*70cm canvas.

Blev lite sugen, men är det någon här som har gjort en utskrift eller två hos dem?

Kollar helst här med er innan jag gör ett test.
 
Säkert tryckfelsnisse. Det ska nog vara 299 kr och inte 99 kr. Annars är det snorbilligt.


/Stefan
 
Jo det var det jag blev fundersam över, därav frågan om kvalitén.

Kanske kommer ett nytt meddelande, men man kan alltid hoppas! Jag får återkomma ifall 299kr är det riktiga priset.
 
Nu står det 99kr för en 50x70 canvas. Lanseringserbjudande i samarbeta med Eirikuva som gör utskrifterna.
 
Nu har jag beställt Canvastalva. Hoppas kvalitén är bra. Leveranstid 5 dagar. Skickas med post hem och betalas med faktura.
 
:) hoppas att alla lägger in lagom många beställningar ifall det är feltryck... såg förut en sida som sålde ipod utan sista nollan på priset... ca 200 istället för 2000.. då var det folk som beställde 100 stycken och hoppades på att få dem... håller man det bara lagom är det billigare för företaget att skicka produkterna än eventuell stämning...
 
Hittar inte

Måttet 50x70 har försvunnit från alternativen på storlekar trots att det står som erbjudande fortfarande...
 
Då hoppas jag att vi som beställt får våra canvas... Antingen så hade de bestämt ett visst antal till det låga priset eller så har de nu insett att det var för billigt...
 
På kvittot står det canvas 50*70 så jag känner mig lugn. Priset var ju inte heller uppenbart oskäligt pga kampanj, så de levererar nog till oss som hann beställa.
 
På kvittot står det canvas 50*70 så jag känner mig lugn. Priset var ju inte heller uppenbart oskäligt pga kampanj, så de levererar nog till oss som hann beställa.

Håller med, om de skriver i stil med "Oslagbar startkampanj" så är det svårt att tro att det inte är sant. När Kjell&Co öppnade butik i stan sålde dom Hdmi-kablar för 19 kr styck... det var ju inget feltryck..


Tror att vi som har beställt kommer få våra Canvas till det mycket bra priset, men antagligen till något längre leveranstid.

Företaget som de beställer från ligger i Finland och tar 69€ för 50-70 cm så man får hoppas att kvalitén är bra.
 
Håller med, om de skriver i stil med "Oslagbar startkampanj" så är det svårt att tro att det inte är sant. När Kjell&Co öppnade butik i stan sålde dom Hdmi-kablar för 19 kr styck... det var ju inget feltryck..


Tror att vi som har beställt kommer få våra Canvas till det mycket bra priset, men antagligen till något längre leveranstid.

Företaget som de beställer från ligger i Finland och tar 69€ för 50-70 cm så man får hoppas att kvalitén är bra.


Normal leveranstid tar 5 arbetsdagar enl kvittot, men jag har inte så bråttom. :)
 
Normal leveranstid tar 5 arbetsdagar enl kvittot, men jag har inte så bråttom. :)

Har inte heller bråttom då det kommer bli fina julklappar, känns som de inte har testat igenom och fått allt funka som det ska än. På deras hemsida så ju även detta:


Leveranstider:

Bilder 10x 2-5 arbetsdagar

Kort och övriga bilder 4-7 arbetsdagar

Almanacka 8-11 arbetsdagar

Fotobok 8-11 arbetsdagar

Canvas 8-11 arbetsdagar

Fotopresenter 8-11 arbetsdagar



Undrar om den kommer ramspänd eller om man får montera själv?
 
Har inte heller bråttom då det kommer bli fina julklappar, känns som de inte har testat igenom och fått allt funka som det ska än. På deras hemsida så ju även detta:


Leveranstider:

Bilder 10x 2-5 arbetsdagar

Kort och övriga bilder 4-7 arbetsdagar

Almanacka 8-11 arbetsdagar

Fotobok 8-11 arbetsdagar

Canvas 8-11 arbetsdagar

Fotopresenter 8-11 arbetsdagar



Undrar om den kommer ramspänd eller om man får montera själv?


Monterad vad jag fattar det som.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.