ZinneD
Aktiv medlem
Vad diskuterar vi? Basal driftinfo menar jag att alla skall kunna ta del av eftersom det är bra info för alla. Detaljerad info tycker jag skulle kunna vara en lämplig plusinfo.
Vi talar om det jag anser är, som du uttryckte det, basal driftinfo. Alltså svar på "Varför var sajten nere mellan 11-12 idag?" / "Varför är sajtens nertid tätare nu i feb?" / "Vad har ni för planerade stopp i pipen?" etc.
Du hittar ytterst få tillfällen då jag ens nämner detta så jag är trygg i att jag inte gnäller. Jag driver en sajt så vi vet vad som vi gäller. Det är liksom mitt jobb. Likaså så förtydligar jag att jag inte pekar på någon i denna tråden, däremot är det ganska vanligt att adblockare meddelar detta i trådar om olika saker om hur vi driver sajten.
Eftersom du reagerar så skulle jag nästan säga att du kör med Adblock. Gör du det?
Det är väl ointressant om du nämner det ofta eller sällan, du yttrade dig så nu och det är det jag responderar på. Anledningen till att jag reagerar som jag gör har absolut inget att göra med ifall jag kör ad-block eller ej, inte heller säger jag att du pekar på specifika personer, det handlar om ditt sätt att uttrycka dig om er användarbas. Jag tycker det är rakt av ett plumpt sätt att uttrycka sig.
För att svara på din fråga - nej, inte här. Ad-block eller ej är dessutom fortfarande ointressant, varför försöker du flyttar fokus till detta hela tiden?