Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Naturfoto i höst

Produkter
(logga in för att koppla)

norris

Aktiv medlem
Naturfotoutbildning i höst

Är du precis som jag intressear av naturfoto, vill lära dig mer och framförallt få tid till mycket fotograferande? Då kanske Nordisk Naturfotolinje är något för dig, kolla in http://www.nordisknaturfoto.net/.

Utbildningen förutsätter kunskaper motsvarande ett år på folkhögskola, men det är inget formellt krav. Jag har inte tidigare gått någon fotoutbildning, men anser att jag har tillräcklig kunskap. Förra året sökte jag och kom in, men då var det för få sökande så utbildningen blev inte av då.

Vore kul om några andra också är intresserade så kan den förhoppningsvis kan bli av i år.
 
Senast ändrad:
Jag har också varit ut på nätet och kollat in just den utbildningen men inte sökt den.

Dock verkar det vara en vettig utbildning och skolans läge är ju inte helt fel för att kunna ta härliga naturbilder.

Ska fundera ett varv till så får jag se om jag fyller i en ansökan...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.