Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nattfoto i Sthlm i kväll
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
-Catherine-
Aktiv medlem
Ibland känns avståndet till Sthlm väldigt långt....
Ha en trevlig kväll, jag önskar jag kunde haka på.
/C
Ha en trevlig kväll, jag önskar jag kunde haka på.
/C
Spaceman Spiff
Aktiv medlem
Äh! Jag missade igen...
Borde vi inte fixa någon telefon/sms-pool så att man kan få ett meddelande om att det blir fototräff. Om man som jag jobbar till 18 och åker hem och inte kollar omedelbums så missar man ju det roliga.
Ett annat alternativ är ju att initiativet tas ca 12 timmar tidigare dvs kvällen innan.
/Jon - som verkligen skulle vilja följa med nästa gång det blir kvällsfoto i stockholm
Borde vi inte fixa någon telefon/sms-pool så att man kan få ett meddelande om att det blir fototräff. Om man som jag jobbar till 18 och åker hem och inte kollar omedelbums så missar man ju det roliga.
Ett annat alternativ är ju att initiativet tas ca 12 timmar tidigare dvs kvällen innan.
/Jon - som verkligen skulle vilja följa med nästa gång det blir kvällsfoto i stockholm
Arleklint
Aktiv medlem
Ralfg skrev:
Tack för en mycket trevlig kväll!
Detsamma Ralf! Detta gör vi om )
Visionfruit
Aktiv medlem
härligt härligt säg till lite inan så får man haka på och lära sig lite är nybörjare men men
Arleklint
Aktiv medlem
rob_08 skrev:
härligt härligt säg till lite inan så får man haka på och lära sig lite är nybörjare men men
Jag känner till och gör något för er alla, när det känns att bilderna kan rocka