Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nåt vajsing är det..
- Trådstartare gunte
- Start datum
Terje H
Aktiv medlem
Jag tror det beror på att några lägger ut många bilder i största storlek.Va e de för fel?
Spelar ingen roll vilken sida jag går in på, det funkar som rinnande vatten. Bilder, text, filmer allt flyter men i bloggarna får jag sitta och vänta på bilderna så man tröttnar och går där ifrån i ogjort ärende..
Är det nåt med FS som strular??
mvh Terje
ztenlund
Aktiv medlem
Jag har 1800 pixlar i bredd och idag var det nog inte mer än 10 bilder, det borde bloggen klara kan jag tycka
Att gå in i ett enskilt inlägg fungerar för mig, men jag prövade att gå in i själva bloggens indexsida och det fungerar ganska uselt. Sedan är det väl inte storleken i pixlar som är problemet, utan mängden data där det dessutom blir massor som ska laddas samtidigt. Numera laddar bloggen uppenbarligen de fullstora bilderna redan innan man förstorar och det är väl därför det blir så här i vissa bloggar med tunga bilder.
PMD
Aktiv medlem
Skulle forumet kunna skala ner den uppladdade bilden och visa den nedskalade bilden "inline"? Sen när man klickar på bilden visas den stora bilden.I forumet beror skillnaden på att vi innan inte tillät stora bilder (tror 800px var max) medan vi nu har betydligt större.
Det skulle väl göra det snabbare att ladda bildtrådar?
krisljungberg
Aktiv medlem