ANNONS
Annons

Nån som vill med till Borgvik?

Produkter
(logga in för att koppla)
Åsså hittade jag en cykel i skogen. Tycker den var rätt snygg så jag åker nog tillbaks och knäpper lite fler på den..

Bilagor

• 400cykel.jpg
    400cykel.jpg
    44.3 KB · Visningar: 124
Och en sönderkomprimerad bild på stenhuset (bagarstugan.) Första gången jag knäpper den på annat än s/v film eller infraröd dia så det var dags..

Och bildarkivet är påfyllt med hemligheter nu som ni inte får se än:) Fast det behövs bli en tur till också..

Bilagor

• 400stenhus.jpg
    400stenhus.jpg
    43.5 KB · Visningar: 127
Oj jag insåg precis vad jag missade. Har precis kommit tillbaka till Värmland och missade därför denna till synes trevliga utflykt. Vore kul att göra Borgvik när höstfärgerna kommer

Johan, jag har haft samma idé om att åka ut till Borgvik när höstfärgerna kommer och jag tror att Lotta är lite sugen på det också. Så om ett par tre veckor kanske?

Jättefina bilder ni tagit allihopa. Definitivt mycket roligare att fotografera än att klättra på ett tak som jag har gjort i helgen.

WFS) (Picture skrev:
Johan, jag har haft samma idé om att åka ut till Borgvik när höstfärgerna kommer och jag tror att Lotta är lite sugen på det också. Så om ett par tre veckor kanske?

Jättefina bilder ni tagit allihopa. Definitivt mycket roligare att fotografera än att klättra på ett tak som jag har gjort i helgen.

Ja det låter bra

WFS) (Picture skrev:
.......och jag tror att Lotta är lite sugen på det också. Så om ett par tre veckor kanske?
Protest! Inte om tre veckor, snälla..

Jo, jag är ju sugen alltså så det protesterade jag inte mot, men om tre veckor funkar inte.
Om två veckor passar mig topp (om tre veckor är jag bokad på annat..)

Eh... öh... alltså... om två veckor (eller egentligen en och en halv) så fyller Kajsa år. Fast en av dagarna kanske jag kommer ifrån. Så det borde funka om två veckor. Jag vet mer framöver...

WFS) (Picture skrev:
Eh... öh... alltså... om två veckor (eller egentligen en och en halv) så fyller Kajsa år.
Men sånt är inte ok att åka från väl?
Jag är på resande jobb men kommer hem sen lördag kväll om tre veckor. Söndagen är alltså egentligen inte bokad annat än till min trötthet (eftersom jag vet hur de avsluten på lördagar brukar bli efter såna jobb.)

Men med Borgvik i tankarna kan jag ju se till att spara lite kraft iaf;) Dock tror jag att det kan bli problem med barnvakt då eftersom jag just varit borta, men Pontus får följa med om jag inte fixar det..
Ska vi satsa på söndag 25/9?

Jag tror att den 25:e skulle kunna fungera bra för mig. Kanske har det hunnit bli lite mer höstfärger då också? Jag röstar på den 25:e i alla fall!

Och Lotta, bilden som du har här på vattenfallet är ju underbar trots att du fått dra ner den till under 50 i save for web! :)

pixelbild skrev:
Tja 21:e eller 22:e på eftermiddan, jag jobbar skift så jag är ganska mycket ledig.Lifta går fint.

/Thomas
Onsdagar leder jag gympa så 21:a går bort. Lyckas jag fixa barnvakt den 22:a (vilket säkert inte är svårt då) åker jag jättegärna med.

(Startar en ny tråd om 25/9.)

PS. Det låter som min son inte har nån pappa ibland ser jag när jag läser här. Det har han, en bra sån som gärna har honom men omständigheter nu med sjukdom gör det inte alltid möjligt. Därav mitt pusslande med barnvakter eller medhavande av barn.. DS

pixelbild skrev:
Jag får nog stå över den 22:e Lotta, ska försöka åka till Stockholm på fotomässan i älvsjö.

/Thomas
Skönt att det inte blev jag som skrev "stå över" först:)

Jag fick en bokning om jobb på fredagen 23:e så jag måste spara min barnvakt till det.
Lustigt är att jobbet ska plåtas just i Borgvik också.
Vill någon praktisera på plåtningen av tre pers där den eftermiddagen eller dra en sväng runt Borgvik efteråt är det bara att hojta..

Hej Lotta
Det lät kul, att se hur det går till när ett proffs arbetar. Jag hänger gärna på om det inte ät för tidigt. Och kan tänka mej en runda på Borgvik oxå.

Kul Calle:)
Fast ärligt är inte plåtningen en sån där skithäftig grej. Personporträtt och gruppfoto om tre..

Klockan 17.00 är tiden.
En reservation finns och det är att vi garderat oss med onsdag nästa vecka om det regnar eller är tokmulet i morgon. Eftersom det ska plåtas ute vill jag helst ha lite bra befintligt ljus, men blir morgondagen som idag ser det helt ok ut:)

070-9754052

(ska jag lämna reflexskärmshållaren hemma och "utnyttja" dig som det då tycker du?;))

17:00 passar mej bra.
Jag går nog bra att använda som reflexskärmshållaren, är ganska flexsibel.
Nu skulle jag bara behöva en vägbeskrivming.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar