Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Något speciellt att tänka på?

Produkter
(logga in för att koppla)

rickardsund

Aktiv medlem
Har precis fått hem min nya PC(sorry inga cash till MAC) och Epson 3200, e det något jag måste tänka på innan jag installerar och kopplar in allt?? Inställningar etc?Är inget dataproffs, men ska bli nu!!

Rille
 
ska du bygga ihop datorn?
då bör man undvika statisk elektrisitet, de brukar finnas speciella armband att skaffa för det.
 
Nop inte bygga ihop, datorn e färdigbyggd, ska bara stoppa in lite photoshop 7 och lite annat smått å gott...men jag tänkte just på scannern, vet inte om det är några speciella inställningar man behöver för att allt ska funka, inställningar på grafikkortet eller nåt..I don´t know...?? eller är det bara att installera enligt manualen och börja scanna??hört andra här som har haft problem..så tänkte kolla läget inna jag börjar...
 
har oxå läst att andra har haft problem med scannningen med det har väl främst varit problematiskt med programvaran och inte hårdvaran.
för övrigt tycker jag att du ska följa instruktionspappren, det är väl det det är till för :D

Lycka till.
 
tackar!! då kör jag på så får vi se...det löser sig nog!! som sagt det är ju det de är till för...
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.