Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon som känner igen sig?

Produkter
(logga in för att koppla)

forstheim

Guest
Det händer ju inte så sällan att man återser bilder som man tidigare har kommit i kontakt med...och som man är stensäker på att man också har kommenterat. Men sen när man av nyfikenhet ska se efter vad man egentligen skrev för kommentar till bilden den där gången så visar det sig att man inte alls har skrivit någon kommentar.

Känner ni i igen er?

Det händer mig inte så sällan faktiskt. Trots att man inte har skrivit någon kommentar så har man för sig själv verkligen granskat bilden. Man vet ungefär vad man tyckte och tänkte om bilden förra gången man såg den. Men varför har man då inte formulerat ned sina tankar till en skriven kommentar?

/JP

Tydligen inte... :D :D

Det är inte lätt att vara ensam om dessa egenheter ska ni veta.. :rolleyes: :) :p

/JP

Jodå, jag känner igen det. :) Det kan ju i mitt fall ha att göra med en viss sparsamhet med kommentarer. Jag tittar och tycker om betydligt fler bilder än jag kommenterar. Då och då åtekommer jag till en bild där jag känner mig helt säker på att jag skrivit nåt. Kanske var det så att jag formulerat en kommentar i skallen men av någon anledning till sist avstod att lämna den och titta på nästa bild istället.

/ Hasse

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar