ANNONS
Annons

Någon fotograf i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

HenrikMorck

Aktiv medlem
Vore skoj att ha någon att fota med eller bara diskutera foto tekniker eller titta på foton. Hur bra man är gör inge får man lär sig av varandra ändå. Är även kaffetokig så kaffe som träffpunkt eller nå... många eller få

men har du missat alla våra fototräffar vi har?? vi har ju annonserat alal tillfällena här :)

Vänta bar aså komem det nog fler träffar.. senast grillade vi korv o misslyckade pinnbröd och hamburgare, plåtade vattenfall o tjafsade i största allmänhet... tycker vi har haft ganska många träffar faktiskt :) Kanske dax för en ny snart?

Ganska ny på fotosidan. Upptäckte sidan av en slump. Kommer dock gärna på en sådan träff. Vilka medlemmar är de som brukar träffas?

Jag har oxå lyckats missa dessa :( Ingen som skulle vilja plåta i stan under fridrottsVM ? Dom och vi måste ju träna någonstans eller ;)

om du kan fixa ett Friidrotts VM inom en radie av 20 mil från Göteborg så hakar jag gärna på, men annars nöjer jag mig med FRIIDROTTS EM.. ;)

Kalle_B skrev:
om du kan fixa ett Friidrotts VM inom en radie av 20 mil från Göteborg så hakar jag gärna på, men annars nöjer jag mig med FRIIDROTTS EM.. ;)

Asch...okej då jag har storhets vansinne :p E och V sitter ju ifs ganska nära på tangentbordet eller ;) mmm =D

men ajg kan ju nämna att troligtvis blir det nogen träff innan EM som är i mitten av Augusti va?

EM är 6-13augusti har jag för mig iaf börjar det den 6aug för den 5aug plåtar jag ett bröllop. :) Vore kul med en tidigare träff oxå

HenrikMorck skrev:
Vore skoj att ha någon att fota med eller bara diskutera foto tekniker eller titta på foton. Hur bra man är gör inge får man lär sig av varandra ändå. Är även kaffetokig så kaffe som träffpunkt eller nå... många eller få

Precis min typ av fototräff, foto och kaffe. Men i Göteborg finns ju en 3-4 fotoklubbar av traditionellt stuk. Provat någon av dem? Hemsidor av dessa fotoklubbar finns bland länkarna.

Vad säga om att ta färjan ut från Saltholmen någon fin kväll? Skärgård i skymnningen borde kunna bli hur tevligt som helst, eller missar jag något?

En sådan träffa skulleman ju dessutom kunna köra på en vardag, så folk som är upptagna på helgerna också kan vara med.

//Mattias (som missat de tre senaste träffarna)

känns vanskligt att stämma träff med dig Mattias.. Du har ju en förmåga att missa oss och fotta själv... ;)

TRÄFF

Hej,

äntligen hittar jag detta forum med träffar. Jag skulle vilja också vara med på en sådan träff i augusti eller september om ni kör en, så glöm inte att meddela mig om detta.

Är utomlands i juli för fotouppdrag och lite semester men skulle gärna vilja snaka fototeknik, kundhantering, priser bla bla bla....fotografens vardagsliv med någon annan.

Ciao ciao
Cornelia och trevlig semester till alla

Hej!

Jag hänger också jättegärna på.. men som sagt, hur hittar man Era förslagstrådar?

Jag känner fler som jag tror jättegärna skulle hänga med ut och fota här runt Göteborg.

Bara o hålla gluggarna öppna... vem som helst kan köra igång en träff :) jag har förslagit träff några gånger då brukar jag skriva "Gubbar o tanter.." men det är andra som har kört igång träffar också! Det är bara o slänga ut en frågan och sedan får man se om någon nappar... ibland är det snabba puckar, typ samma dag.. haha men oftast är det väl någon veckas planering i alla fall... :)

jag vet att jag funderar på någonting i stil med det Janne Arenklint gjorde i somras i Stockhplm, allts åen 24 timmars marathon fotografering...

Man träffas, grillar, snackar och fotograferar under 24h i sträck! dock får man ju sova på plats i tält eller hur man vill lösa det, men man får lite uppdrag och sådant man sksa lösa under dygnet... spånar lite på det... Jag länkade lite trådar tidigare i denna tråden om föregående träffar... där på slutet i varje tråd ser ni bilder på det vi tog under träffarna :) brukar bli förvånandsvärt lite snack och slagsmål ang kameror och prylar... brukar mest ha trevligt och tjöta... :)

Som Mattias skrev så har vi i västsverige ett eget forum och en egen pool med mig som ansvarig.

Vi har ahaft ett 10 tal fotoresor och träffar under ett par års tid, dessvärre är det lite svårt att hitta dit.

Använd gärna den och om det är någon som är intresserad att ta över ansvaret eller delansvar så är det okej för mig.

Jag är gärna på en träff i GBG om jag bara kan.

Mvh

HÅkan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar