Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Nästa träff?
- Trådstartare BabaChacha
- Start datum
Larsdotter
Aktiv medlem
Skippat krogen...
...och sitter hemma och redigerar bilder istället när vännerna är ute och roar sig
Har vart en toppendag! Det gör vi om!
...och sitter hemma och redigerar bilder istället när vännerna är ute och roar sig
Har vart en toppendag! Det gör vi om!
Larsdotter
Aktiv medlem
Snyggt jobbat!
Skulle va kul att jämföra bilderna med varandras!
Hur många vinklar kan det finnas på ett objekt?
Antagligen minst en för varje person som var med + 1000 och åter 1000 till!
Skulle va kul att jämföra bilderna med varandras!
Hur många vinklar kan det finnas på ett objekt?
Antagligen minst en för varje person som var med + 1000 och åter 1000 till!
BabaChacha
Medlem
BabaChacha
Medlem
Picture
Aktiv medlem
WFS) (BabaChacha skrev:
Var det förresten bara jag som tyckte att kyrkan mest såg ut som ett elskåp?
Men det stämmer ju! Det är ju därifrån många hämtar kraften!
Ska lägga ut någon bild jag med, men det blir nog inte förrän i morgon. Håller med alla om att det var jättetrevligt!
Picture
Aktiv medlem
En sak som är lite kul att veta (och som en kollega berättade för mig i morse) är att det egentligen inte fanns någon malm i Borgvik. Malmen fraktades från Bergslagen och anledningen till att bruket lades där det lades var den stora tillgången på skog (en förutsättning om man vill värma mer än korv som vi gjorde vid vindskyddet).
lottawe
Aktiv medlem
Ni verkar ha haft kul. Önskar att jag hade kunnat vara med, men siktar på nästa gång och hoppas vi kan hitta på något supertrevligt då..
Lite grämer det mig att jag aldrig kommit på Tommys andra vinkel på hyttan. Suverän måste jag säga även om andra bilder också är både bra och kul att se.
En annan kul grej om Borgvik än malmen från Bergsslagen är att när Karl XII åkte till norge reste han genom Borgvik och gillade stället så mycket att han ville göra den till riktig stad, huvudstad t o m tror jag bestämt. Tyvärr återvände han ju inte från Norge och jag har därmed hela 33 mil till huvudstaden. Tänk om Ikea funnits i Borgvik i stället?
Lite grämer det mig att jag aldrig kommit på Tommys andra vinkel på hyttan. Suverän måste jag säga även om andra bilder också är både bra och kul att se.
En annan kul grej om Borgvik än malmen från Bergsslagen är att när Karl XII åkte till norge reste han genom Borgvik och gillade stället så mycket att han ville göra den till riktig stad, huvudstad t o m tror jag bestämt. Tyvärr återvände han ju inte från Norge och jag har därmed hela 33 mil till huvudstaden. Tänk om Ikea funnits i Borgvik i stället?