ANNONS
Annons

Nästa träff?

Produkter
(logga in för att koppla)
Borgvik lördag

Hej på er alla som var med till Borgvik,
Åter hemma efter en supertrevlig dag med sol korvgrillning, snö och blåst och inte minst trevliga fotokolegor.
Bilder kommer senare.

eliaz

Skippat krogen...

...och sitter hemma och redigerar bilder istället när vännerna är ute och roar sig:)

Har vart en toppendag! Det gör vi om!

Snyggt jobbat!

Skulle va kul att jämföra bilderna med varandras!
Hur många vinklar kan det finnas på ett objekt?
Antagligen minst en för varje person som var med + 1000 och åter 1000 till!

Tack för senast!!
Det var en trevlig samling som träffades och utbytte erfarenheter.
Lite kallt var det iofs då och då.
Medverkar även jag med en liten bild från Borgvik:

Bilagor

• borgvik2-fotosidan.jpg
    borgvik2-fotosidan.jpg
    37.3 KB · Visningar: 103
Avslutar (så andra kan få en syl i vädret..=) med en bild från hemfärden där Hans och jag möttes av en fantastisk solnedgång som vi var tvugna att föreviga...

Bilagor

• borgvik9-fotosidan.jpg
    borgvik9-fotosidan.jpg
    14.6 KB · Visningar: 94
Hej!
Jag var ju med WFS för första gången i Borgvik och ber att få tacka för en trevlig dag i trevligt sällskap! Gav mersmak.
Bifogar en bild på ett hus med många vinklar...

Hälsningar
Olle

Bilagor

• borgvik.jpg
    borgvik.jpg
    30.1 KB · Visningar: 91
Ja det var roligt

Nästa gång ska jag ha med ett batteri som inte tar slut precis hela tiden.

Bilagor

• hus_wfs+.jpg
    hus_wfs+.jpg
    48.5 KB · Visningar: 90
WFS) (BabaChacha skrev:
Var det förresten bara jag som tyckte att kyrkan mest såg ut som ett elskåp?

Men det stämmer ju! Det är ju därifrån många hämtar kraften!

Ska lägga ut någon bild jag med, men det blir nog inte förrän i morgon. Håller med alla om att det var jättetrevligt!

En sak som är lite kul att veta (och som en kollega berättade för mig i morse) är att det egentligen inte fanns någon malm i Borgvik. Malmen fraktades från Bergslagen och anledningen till att bruket lades där det lades var den stora tillgången på skog (en förutsättning om man vill värma mer än korv som vi gjorde vid vindskyddet).

Ni verkar ha haft kul. Önskar att jag hade kunnat vara med, men siktar på nästa gång och hoppas vi kan hitta på något supertrevligt då..

Lite grämer det mig att jag aldrig kommit på Tommys andra vinkel på hyttan. Suverän måste jag säga även om andra bilder också är både bra och kul att se.

En annan kul grej om Borgvik än malmen från Bergsslagen är att när Karl XII åkte till norge reste han genom Borgvik och gillade stället så mycket att han ville göra den till riktig stad, huvudstad t o m tror jag bestämt. Tyvärr återvände han ju inte från Norge och jag har därmed hela 33 mil till huvudstaden. Tänk om Ikea funnits i Borgvik i stället?;)

Ok, här kommer ett par från mig också. Den svartvita rullen får nog vänta tills i slutet av veckan och sen ska den väl scannas också! =)

Bilagor

• 050226_0827_borgvikgasthamn.jpg
    050226_0827_borgvikgasthamn.jpg
    32.6 KB · Visningar: 149
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar