Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
När kommer Fotosidan som App?
- Trådstartare Jonson
- Start datum
ulsa
Aktiv medlem
Jag läste för några veckor sedan på www.mobil.se att det fram till då sålts ca 70000 iPhone och 350-400000 telefoner med windows mobile i Sverige. Microsoft räknar med att de närmsta 12 månaderna sälja 5 gånger fler windows phones än vad det kommer att säljas iPhones. Uppgifterna är från Microsoft och kanske något överdrivna men säger nog en hel del om sanningen.
En mobil.fotosidan.se känns mao lite viktigare (speciellt för mig som inte har en iPhone...)
En mobil.fotosidan.se känns mao lite viktigare (speciellt för mig som inte har en iPhone...)
Göran Larsson
Aktiv medlem
Det har sålts en massa Volvo Amazon och 140. Var finns de nu?Jag läste för några veckor sedan på www.mobil.se att det fram till då sålts ca 70000 iPhone och 350-400000 telefoner med windows mobile i Sverige.
Finns det verkligen någon som surfar på nätet med en Windows mobile-telefon?
ulsa
Aktiv medlem
Göran, du missade nog:
"Microsoft räknar med att de närmsta 12 månaderna sälja 5 gånger fler windows phones än vad det kommer att säljas iPhones."
Webbläsarna i windows-telefoner är mycket bättre nu än för bara några månader sedan. Opera 9.7 samt den nya IE, som kommer med windows mobile 6.5 är helt ok att surfa med även om dom inte är ikapp iPhone än...
"Microsoft räknar med att de närmsta 12 månaderna sälja 5 gånger fler windows phones än vad det kommer att säljas iPhones."
Webbläsarna i windows-telefoner är mycket bättre nu än för bara några månader sedan. Opera 9.7 samt den nya IE, som kommer med windows mobile 6.5 är helt ok att surfa med även om dom inte är ikapp iPhone än...
Magnus77
Aktiv medlem
Jag läste för några veckor sedan på www.mobil.se att det fram till då sålts ca 70000 iPhone och 350-400000 telefoner med windows mobile i Sverige. Microsoft räknar med att de närmsta 12 månaderna sälja 5 gånger fler windows phones än vad det kommer att säljas iPhones. Uppgifterna är från Microsoft och kanske något överdrivna men säger nog en hel del om sanningen.
Sedan handlar det inte bara om det är möjligt att surfa med andra mobiler utan om folk gör det.
Jag skulle vilja se en jämförelse i tid och datormängd som surfats på alla mobiler av alla märken de senaste 20 åren jämfört med den tid som surfats på iPhones sedan lanseringen.
bam21
Aktiv medlem
Sedan handlar det inte bara om det är möjligt att surfa med andra mobiler utan om folk gör det.
Jag skulle vilja se en jämförelse i tid och datormängd som surfats på alla mobiler av alla märken de senaste 20 åren jämfört med den tid som surfats på iPhones sedan lanseringen.
Då måste jag säga att den mobil jag hade för 20 år sedan var synnerligen svårsurfad. Siemens var märket och den vägde sina modiga 8 kilo. Men den gick att prata i och hade bättre mottagning än dagens små lurar. Sedan riskerade man inte att tappa bort den så lätt.
Jonson
Aktiv medlem
Känner du dig utanför? Eller vadför ska det vara så jävla svårt att hålla sig till ämnet???? Denna tråden handlar inte om att en windows nörd ska försvara sin ställning. Utan en förfrågan om ett app till iphone. Om du inte tål det lägg dig inte i då. Hoppas att folk som förstör forumtrådar genom att inte hålla sig till ämnet bilr bannade för de här inte hemma i forumet.
/Simon
/Simon
Jonson
Aktiv medlem
Känner du dig utanför? Eller vadför ska det vara så jävla svårt att hålla sig till ämnet???? Denna tråden handlar inte om att en windows fantast ska försvara sin ställning. Utan en förfrågan om ett app till iphone. Om du inte tål det lägg dig inte i då. Hoppas att folk som förstör forumtrådar genom att inte hålla sig till ämnet bilr bannade för de här inte hemma i forumet.
/Simon
/Simon
ErlandH
Aktiv medlem
Det ena utesluter inte det andra. En välgjord app innehåller mycket mer funktionalitet än bara en mobil-version av webbsajten.En mobil.fotosidan.se känns mao lite viktigare (speciellt för mig som inte har en iPhone...)
Plasthink
Ny medlem
Känner du dig utanför? Eller vadför ska det vara så jävla svårt att hålla sig till ämnet???? Denna tråden handlar inte om att en windows fantast ska försvara sin ställning. Utan en förfrågan om ett app till iphone. Om du inte tål det lägg dig inte i då. Hoppas att folk som förstör forumtrådar genom att inte hålla sig till ämnet bilr bannade för de här inte hemma i forumet.
/Simon
Jag tycker att folk som dubbelpostar, särskriver och uppträder aggressivt och oförskämt borde bannas för de förstör mer än de tillför forumet. När de samtidigt försöker vara någon slags forumpolis blir det bara löjligt.
Ja, jag menar dig Simon.
Fast har nån testat Flickr-appen? Jag tycker den är usel! Fast å andra sidan kan även mobilformatterade siter bli usla. Så här får man i så fall hoppas att FS håller tungan rätt i mun...
Vad är uselt?
Jag tycker Elmfeldt&co ska se till att bandbredden funkar för höglastperioder (som tex sö-kvällar). Och när man slutat snika på det "ge" oss betalande medlemmar på en mobil.fotosid... såklart. Det handlar om ren sanitet. ;-)
(postat från en iPhone)
Jag tolkar ditt inlägg som att det var trögt igårkväll (och många söndagkvällar dssutom). Jag kikar på våra grafer över serverlasten igårkväll. Inget tyder på att det borde gått trögt. Inte heller har vi fått några mail om att det är trögt. Maila gärna nästa gång så skall vi kunna kolla mer i detalj.
Jag tycker Elmfeldt&co ska se till att bandbredden funkar för höglastperioder (som tex sö-kvällar). Och när man slutat snika på det "ge" oss betalande medlemmar på en mobil.fotosid... såklart. Det handlar om ren sanitet. ;-)
(postat från en iPhone)
Sanitetsbranchen har jag svårt att relatera till, men du kanske menar hygienfaktor?
Jonson
Aktiv medlem
Tycker det verkar som det är du som är forum polisen. Och jag är inte aggresiv, men man blir så trött på folk som lämnar ämnet. Du kanske inte skriver så mycket i forum så då vet du inte vad jag snackar om.
Men jag kan kolla upp när du lägger en tråd nästa gång och skriva något i den som inte hör till ämnet om du vill.
/Simon
Men jag kan kolla upp när du lägger en tråd nästa gång och skriva något i den som inte hör till ämnet om du vill.
/Simon
Jag tycker att folk som dubbelpostar, särskriver och uppträder aggressivt och oförskämt borde bannas för de förstör mer än de tillför forumet. När de samtidigt försöker vara någon slags forumpolis blir det bara löjligt.
Ja, jag menar dig Simon.
ulsa
Aktiv medlem
Tycker det verkar som det är du som är forum polisen. Och jag är inte aggresiv, men man blir så trött på folk som lämnar ämnet. Du kanske inte skriver så mycket i forum så då vet du inte vad jag snackar om.
/Simon
Tycker att du lämnar ämnet lite här Simon...