Annons

När kommer Fotosidan som App?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tolkar ditt inlägg som att det var trögt igårkväll (och många söndagkvällar dssutom). Jag kikar på våra grafer över serverlasten igårkväll. Inget tyder på att det borde gått trögt. Inte heller har vi fått några mail om att det är trögt. Maila gärna nästa gång så skall vi kunna kolla mer i detalj.

Det var en period då FS ej svarade ("Websidan ej tillgänglig") eller svarade mycket långsamt (flera minuter för att lägga upp en bild till inlägg < 100kB) när övriga nätet funkade som vanligt. Borde varit runt 20.30-21.00. Övrig tid vet jag inget om.

(ursäkta sidospåret)

Det var en period då FS ej svarade ("Websidan ej tillgänglig") eller svarade mycket långsamt (flera minuter för att lägga upp en bild till inlägg < 100kB) när övriga nätet funkade som vanligt. Borde varit runt 20.30-21.00. Övrig tid vet jag inget om.

(ursäkta sidospåret)

Kollat med vår driftpartner. Det felmeddelandet tyder lite mer på lokalt problem, annars borde vi sett det i våra grafer. Skulle också kunna vara att din ISP hade problem. Tydligen hade Tele2+Ip Only lite strul igår.

Kollat med vår driftpartner. Det felmeddelandet tyder lite mer på lokalt problem, annars borde vi sett det i våra grafer. Skulle också kunna vara att din ISP hade problem. Tydligen hade Tele2+Ip Only lite strul igår.

Möjligt. Men jag tror du finner svaret i den server som lagrar bilder till forumen om dom är separerade. Fast nu är det ren spekulation från min sida. Tiden var 20:20-20:27 om man ska vara petig.

Ang. betydelse av "sanitet" så slumpar det sig så att wikipedia omdirigerar till "hygien" när du matar in s-ordet. Så något släktskap får du nog acceptera. Det var dock inte den semantiska tolkningen jag avsåg ang. ursprungsinlägget (som förresten var smyckat med en smiley).

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar