Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
När kommer D70 18-70 till butikerna igen?
- Trådstartare mojo280
- Start datum
GrAcK
Aktiv medlem
Jag snackade med en lokal handlare idag och han sa att Nikon Sverige kommer få in en ny leverans tidigt nästa vecka. Han skulle höra av sig till mig så fort han visste mer...
Hoppas på att få den innan nästa helg eftersom jag ska till slovakien en vecka då o gärna skulle vilja ha med mig kameran...
*hoppas*
/Viktor
Hoppas på att få den innan nästa helg eftersom jag ska till slovakien en vecka då o gärna skulle vilja ha med mig kameran...
*hoppas*
/Viktor
timofej
Aktiv medlem
GrAcK skrev:
*hoppas*
/Viktor
Hehe fyller år 26 april. MÅSTE få kameran innan dess.:-D
Bear
Aktiv medlem
timofej skrev:
För 14000:-, eh? Hellre vänta lite och spendera 1500:- på något fint tillbehör.
Ehhh...ja!
12995:- istället för 12495:-
I handen nu istället för plats 70+ i kön(Scandinavian idag) alternativt plats 30+ i kön hos Cyberphoto.
500:- känns det nog värt att ha den nu istället för att KANSKE få köpa den i maj men troligen bli utan ännu längre...
fine:st
Medlem
Va kommer ni få ge för era D70?
Själv kommer prislappen hamna strax över 14.000:-
D70, DX 18-70, CF Ultra II 512MB.......
Tyckte att ja hade kollat mycket på andra priser runtom. Fann detta var mest prisvärt, då det hamna någonstans i mitten, något lägre än tex scandinavian och något dyrare än några andra...
Här slipper jag även frakten, vilket är ett plus
Föressten, vet ej om ni såg men jag skickade ett mail till Nikon och frågade när den kan tänkas komma, och svaret blev nångång i början av maj
/erik
Själv kommer prislappen hamna strax över 14.000:-
D70, DX 18-70, CF Ultra II 512MB.......
Tyckte att ja hade kollat mycket på andra priser runtom. Fann detta var mest prisvärt, då det hamna någonstans i mitten, något lägre än tex scandinavian och något dyrare än några andra...
Här slipper jag även frakten, vilket är ett plus
Föressten, vet ej om ni såg men jag skickade ett mail till Nikon och frågade när den kan tänkas komma, och svaret blev nångång i början av maj
/erik
acey
Aktiv medlem
Sonnaren skrev:
Då vore det väl trevligt om du delade med dig......;-)).
Den bild du har inlagd just nu strålar väl inte av fröjd och jubel precis.....?
Us
hur menar du då? naturen kanske skriker ut sin fröjd och jubel över att slippa människans framfart över och genom den. stilla morgon.
eller vill du se ett ansiktsuttryck av jubel måntro?
Sonnaren
Aktiv medlem
Om naturen "kanske skriker ut sin fröjd och jubel över att slippa .........." är det rasande skickligt dolt i bilden av ett hopptorn.acey skrev:
hur menar du då? naturen kanske skriker ut sin fröjd och jubel över att slippa människans framfart över och genom den. stilla morgon.
eller vill du se ett ansiktsuttryck av jubel måntro?
Några ansikten har jag inte efterlyst.
Us
GrAcK
Aktiv medlem
´mr.fine skrev:
Va kommer ni få ge för era D70?
...
/erik
Jag ger 12500:- för D70 med DX 18-70 och täner sedan beställa ett CF Ultra II 512MB från Zebramedia för 1100:-. Alltså totalt ca 13600:-.
/Viktor
acey
Aktiv medlem
Sonnaren skrev:
Om naturen "kanske skriker ut sin fröjd och jubel över att slippa .........." är det rasande skickligt dolt i bilden av ett hopptorn.
Några ansikten har jag inte efterlyst.
Us
jag pratar om vattnet, naturen behöver inte vara träd eller dylikt.
daishar
Aktiv medlem
köa
Jag låg på 28e plats när jag avbeställde för en månad sen. Jag gick ner o köpte den på expert istället. fick betala 12.995 för D70+18-70, det är 500 mer men man sparar ju in frakten. Och så har jag hunnit ta en jäävla massa bilder. Rätt kul att ha en kamera nu på våren.
Jag läste att dom bara skulle göra 800.000 D70isar totalt i år, i hela världen. Det kommer ju aldrig räcka.
Men den som väntar på nåt gott...
Jag låg på 28e plats när jag avbeställde för en månad sen. Jag gick ner o köpte den på expert istället. fick betala 12.995 för D70+18-70, det är 500 mer men man sparar ju in frakten. Och så har jag hunnit ta en jäävla massa bilder. Rätt kul att ha en kamera nu på våren.
Jag läste att dom bara skulle göra 800.000 D70isar totalt i år, i hela världen. Det kommer ju aldrig räcka.
Men den som väntar på nåt gott...