Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
När det snöar?
- Trådstartare Stinaliza
- Start datum
Voxa
Aktiv medlem
om du borstar av snön innan du tar in kameran och kanske lägger den i en plastpåse alt. låter den tinalångsamt så skall det inte vara några problem ..
Denna diskussion brukar föras varje vinter. Långa uppsatser (och trätor) har förts i ämnet. Om man har någon insikt i (fuktiga)luftens fysik så inser man att man inte skall stoppa kameran i en plastpåse.
defiant
Aktiv medlem
Denna diskussion brukar föras varje vinter. Långa uppsatser (och trätor) har förts i ämnet. Om man har någon insikt i (fuktiga)luftens fysik så inser man att man inte skall stoppa kameran i en plastpåse.
vinterluft är oftast ganska torr
men eftersom det verkar som du påstår dig vara påläst kanske kan förklara för mig och alla andra som inte är "insatta"
ErlandH
Aktiv medlem
Fast i detta fallet handlade det väl om en snöig kamera?vinterluft är oftast ganska torr
defiant
Aktiv medlem
Fast i detta fallet handlade det väl om en snöig kamera?
jupp,och då tycker jag ialla fall att det räcker med att borsta av snön. fast när man vart ute i snön brukar den oxå bli kall, därav diskussionen hurvida man skulle ha den i en påse eller inte..
Rommel
Avslutat medlemskap
torka bara av den och låt den vara sen. Glöm plastpåsen!!!
Prova lägg ta din snöiga mössa, borsta av den och lägg i den i en plastpåse så provar jag utan. Får se vems som torkar snabbast och luktar minst unket .
Plastpåse är väl bra att ha kameran i innan man går ut och det regnar eller snöar och/eller man inte har en vädertätad kamera.
/Stefan
om du borstar av snön innan du tar in kameran och kanske lägger den i en plastpåse alt. låter den tinalångsamt så skall det inte vara några problem ..
Prova lägg ta din snöiga mössa, borsta av den och lägg i den i en plastpåse så provar jag utan. Får se vems som torkar snabbast och luktar minst unket .
Plastpåse är väl bra att ha kameran i innan man går ut och det regnar eller snöar och/eller man inte har en vädertätad kamera.
/Stefan
ErlandH
Aktiv medlem
Är det fukt (t ex snö) på kameran tycker jag det låter som en dålig idé att stänga in den i en plastpåse.fast när man vart ute i snön brukar den oxå bli kall, därav diskussionen hurvida man skulle ha den i en påse eller inte..