Annons

När börjar man egentligen dansa i takt??

Produkter
(logga in för att koppla)
Genom åren har jag samlat på mig ett stort antal bilder jag bär i mitt huvud. Bilder jag sett i tidningar och på utställningar. Bilder jag själv vill ta.

Det är bilder av fotografer som Bruno Ehrs, Jay Maisel, Otto Steinert, Deborah Turbeville med flera.

Ibland stämmer allting, jag befinner mig vid rätt motiv och ljuset är som det skall.
Och jag får en bild inspirerad av de bilder jag har i huvudet.

Jag har bilder jag väntat i tio år på att få till och snart kommer bilden kanske till mig...

mipert skrev:
Jag har bilder jag väntat i tio år på att få till och snart kommer bilden kanske till mig...

Ja jag kan förstå vad du menar. Men beror det på brister i det teknsika kunnandet eller för att rätt situation/plats/person/ljus osv osv inte infunnit sig??
Jag inser också att det alltid kommer finnas bilder jag vill ta som kanske inte kommer till stånd samma sekund jag får idén, men just nu handlar det om min "nybörjar"-status och bristande kunskap/kamerakontroll som skapar ENORM frustration.
Tack för stödet. //Liza

Vill bara säga att det efter ett antal år kommer en tid när du ibland blir tacksam för att bilden inte alltid blev som du tänkt.
Du tänker "här blev det fel, va´ intressant"

Andreas Wessberg f.s.f.

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto