Nw2
Avslutat medlemskap
Har under våren med LÅGT intresse följt "Robinsson" på tv.
Där man bla har sett "Emma Andersson" göra sig känd för sina Silikontuttar och smala kropp.
Nu under senhösten så har det blivit en nyhet att "Robinsson Emma" skulle vika ut sig i Tidningen café.Officiellt för att det är ett led i hennes "marknadsföring".
Kvinnororganisationer har protesterat och det har "hausats upp" till en orimlig nivå.
Många av mina närmaste har gått och väntat på dagen det nya numret skulle komma ut.
Det gjorde det, och besvikelsen är stor.
Vad man finner i numret är ett par halvtaskiga bilder tagna på ett 2* hotellrum i Marocko, som ser ut att vara fotograferade med en Yashica Pocketkamera från 1979........
Är det bara jag som tycker att "det var mycket väsen för ingenting" ?
Vad tycker ni ? Har Cafe´ tappat greppet?
Var det bättre förr ?
Motsvarade bilderna av Emma era förväntningar?
God Fortsättning på er alla !!!!
Niklas Wibom
Fotograf med Magsår
www.modell.just.nu
Där man bla har sett "Emma Andersson" göra sig känd för sina Silikontuttar och smala kropp.
Nu under senhösten så har det blivit en nyhet att "Robinsson Emma" skulle vika ut sig i Tidningen café.Officiellt för att det är ett led i hennes "marknadsföring".
Kvinnororganisationer har protesterat och det har "hausats upp" till en orimlig nivå.
Många av mina närmaste har gått och väntat på dagen det nya numret skulle komma ut.
Det gjorde det, och besvikelsen är stor.
Vad man finner i numret är ett par halvtaskiga bilder tagna på ett 2* hotellrum i Marocko, som ser ut att vara fotograferade med en Yashica Pocketkamera från 1979........
Är det bara jag som tycker att "det var mycket väsen för ingenting" ?
Vad tycker ni ? Har Cafe´ tappat greppet?
Var det bättre förr ?
Motsvarade bilderna av Emma era förväntningar?
God Fortsättning på er alla !!!!
Niklas Wibom
Fotograf med Magsår
www.modell.just.nu