Annons

Multicitat

Produkter
(logga in för att koppla)

andreassofus

Aktiv medlem
Är jag blind eller finns inte den enkla och vanliga funktionen i detta forum?
Det är ofta man vill citera och svara mer än en person i forumet, men det verkar inte gå. Istället får man citera och svara en i taget. Dessutom blir det massa inlägg i rad av bara mig och mina svar. Dessutom måste jag vänta i 60 sekunder mellan varje gång av någon anledning.

Detta känns gammalmodigt och onödigt krångligt.

Hej! Vi har faktiskt inte det. Den frågan dyker upp då och då men inte så ofta att vi bestämt oss för att lägga till det.

Hej! Vi har faktiskt inte det. Den frågan dyker upp då och då men inte så ofta att vi bestämt oss för att lägga till det.

men är det en stor grej att lägga till det? eller finns det något negativt med att lägga till det? att göra ett forum mer attraktivt och lättarbetat tycker jag bara skulle vara positivt även om ni inte får in förfrågningar om det varje dag.
/andreas

Högerklicka på "besvara med citat" för varje inlägg du vill svara på, och välj "öppna i ny flik" (eller vad motsvarande heter i din webläsare).

Kopiera sen texten från de olika svaren till svaret i den första fliken. Redigera av hjärtans lust så att det ser vettigt ut och skicka sen in svaret.

Är jag blind eller finns inte den enkla och vanliga funktionen i detta forum?
Inte genom att bara klicka och skriva.

Behovet beror ju också på vilken slags diskussioner som förs på forumet.

men är det en stor grej att lägga till det? eller finns det något negativt med att lägga till det?
Det är väl lite jobb för någon, som kanske behöver syssla med något annat? :)

Högerklicka på "besvara med citat" för varje inlägg du vill svara på, och välj "öppna i ny flik" (eller vad motsvarande heter i din webläsare).Kopiera sen texten från de olika svaren till svaret i den första fliken. Redigera av hjärtans lust så att det ser vettigt ut och skicka sen in svaret.
Precis, funkar alldeles utmärkt, och går förmodligen snabbare än att vänta på timeouten mellan varje postning. :)

Uppdaterat mig. I tidernas begynnelse tog vi bort knappen för det blev stökigt med många. Men vi skall nog kunna peta dit den igen.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar