Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Morgonpigga i Stockholm den 24 sep?
- Trådstartare Martin Gunnarson
- Start datum
Luguber
Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Dubbelexponerat makro
Det där med dubbel exponeringen är jag lite avis på.
\\Sten
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Luguber
Aktiv medlem
Tack för i dag, tack för en...
Du har helt rätt Martin, fast att vi inte fick dem soluppgång vi ville ha, så blev det lyckat.
Även om ända lyckten inte tycker det just nu. Är lite öm i skinkan efter fallet.
Men visst var det lite soluppgång i alla fall.
Du har helt rätt Martin, fast att vi inte fick dem soluppgång vi ville ha, så blev det lyckat.
Även om ända lyckten inte tycker det just nu. Är lite öm i skinkan efter fallet.
Men visst var det lite soluppgång i alla fall.
Bilagor
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
od_foto
Aktiv medlem
Äh, vad larvigt, jag kan inte redigera vilket som jag valde som tävlingsbidrag. Men den jag valde den som ligger överst på sidan 5 här i disussionen. (Ni kan ju gärna få säga om jag valde rätt, det stod mellan denna, den mer inzoomade och blåare hällen, macrolövet samt solen).
Arleklint
Aktiv medlem
od_foto skrev:
Äh, vad larvigt, jag kan inte redigera vilket som jag valde som tävlingsbidrag. Men den jag valde den som ligger överst på sidan 5 här i disussionen. (Ni kan ju gärna få säga om jag valde rätt, det stod mellan denna, den mer inzoomade och blåare hällen, macrolövet samt solen).
Vi har lite olika antal inlägg per sida, men lägg upp den du vill tävla med igen vettja.
od_foto
Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Vi har lite olika antal inlägg per sida, men lägg upp den du vill tävla med igen vettja.
Okidoki. Detta är mitt tävlingsbidrag.
Bilagor