Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Morgonpigga i Stockholm den 24 sep?

Produkter
(logga in för att koppla)
Bra fråga. Jag kommer faktiskt inte ihåg, men det borde inte vara ngt problem att att hitta rätt avfart från 222:an. Det är en stor avfart där man även kan ta av mot Gustavsberg. Se bara till att inte följa skyltning mot Gustavsberg, för då blir det allt lite galet. Ingarö ligger söderut när man svänger av.

/P-O

Senast ändrad:
Martin Gunnarson skrev:
Väderprognosen kan väl inte vara bättre så vi kör.

Det verkar som vi kommer att hålla på tills batteri, minneskort och matsäck tar slut.

Ses imorgon.

Nästan hundra på att det står Ingarö där.

Åtke 222:an till Skevik idag och det står Gustavsberg/Ingarö på avfarten på 222:an.

Uhhh, Martin, jag har 4gig på kortet. Det tar en stund att fylla :p

Kanske läge att få till de där som man inte lyckats med tidigare i sommar då ;)

En liten bildfight kanske?

/P-O

Sover inte ni redan :p

Ok, jag är med, fast jag hoppas att vi kan ladda upp fler bilder än en i tråden. Vi får väl i så fall helt enkelt bestämma oss för vilken bild vi vill ska delta (välja måste man ju hur som helst).

Jag tycker nämligen att det är jättekul och mycket lärorikt att se andras resultat från en plats man själv varit och fotat på, så att man kan se vad de gjorde med motiven och ljuset osv. Samt att man då får plats att ta med en och annan rolig "fotografer in action" som kanske inte platsar tävlingsmässigt.

od_foto skrev:
Sover inte ni redan :p

Ok, jag är med, fast jag hoppas att vi kan ladda upp fler bilder än en i tråden. Vi får väl i så fall helt enkelt bestämma oss för vilken bild vi vill ska delta (välja måste man ju hur som helst).

Jag tycker nämligen att det är jättekul och mycket lärorikt att se andras resultat från en plats man själv varit och fotat på, så att man kan se vad de gjorde med motiven och ljuset osv. Samt att man då får plats att ta med en och annan rolig "fotografer in action" som kanske inte platsar tävlingsmässigt.

Visst! Vi kan lägga ju lägga upp fler bilder och döpa en till "min tävlingsbild".

Jadu P-O, Detta med tävling är ditt fel! ;)
Nu skall jag sova och drömma fram vinnarbilden.
Jag somnar nog om jag räknar bländarvärden.... 1,4 2 2,8 4 Snark ;)

Vi syns i morgon bitti. Jag är nog inte där till 05,30. Men strax efter. Tänkte ta några minuters sovmorgon.

\\Sten

Hej!
Följer också gärna med om jag vaknar i tid! ;)

Apropå vägbeskrivning, det går alldeles utmärkt att svänga höger vid Brunna (Statoil) och sedan vänster efter ca kilometern och köra genom skogen till Björkvik. Fin väg som slingrar sig fram genom skogen.
Jag åker från Nacka kl.04:45, om någon behöver lift ring 070-516 33 03.

Avslutningsvis en bild från björkvik tagen 29/1 -05.

Mvh / Peter

Bilagor

• mt9k0069-web-small.jpg
    mt9k0069-web-small.jpg
    51.2 KB · Visningar: 394
Då ser det ut som att följande kommer att dyka upp:

Martin Gunnarson
P-O Gråd
Anna Frimodig
Janne Arleklint
Sten Moberg, efter sin sovmorgon
Emma Werelius
Peter Brockman, om han vaknar ;)

/P-O, som nog måste säga godnatt nu.

Tack själv Janne och ni andra. Det blev ju en riktigt trevlig utflykt, även om solen inte ville visa sig så som vi önskat.
Det kommer bilder från mig också, och kanske också från någon okänd. Hittade några obekanta bilder på kortet. Har dock mina misstankar...

Jag bävar för de mindre seriösa bilderna från detta synnerligen seriösa sällskap ;)

/P-O

Här kommer i alla fall en bild på sällskapet sett ur en fisks öga ;)

Bilagor

• _dsc1607-fisheye_fotografer.jpg
    _dsc1607-fisheye_fotografer.jpg
    95.8 KB · Visningar: 322
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar