Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
molnlagringstjänst med inbyggd bildredigerare
- Trådstartare Marie_1
- Start datum
David F Stop
Aktiv medlem
Ta en titt på Google+ Drive
Jag tror det mesta av det du önska kan göras med hjälp av Google+ or Google Drive. Möjligtvis bara Google+
Alla mina bildfiler från olika enheter lagras på dropbox och vidare kan jag komma åt dem på min mac.
Finns det tjänster liknande dropbox som förutom lagring erbjuder inbyggd fil och bild/sorterare samt enkla redigeringsfunktioner?
Jag tror det mesta av det du önska kan göras med hjälp av Google+ or Google Drive. Möjligtvis bara Google+
Marie_1
Aktiv medlem
Det stämmer nog och då är det Picasa som man använder som bildredigering. Men att sortera bilder i picasa är ganska begränsat och därför har jag slutat att använda det. Tack för ditt förslag!.Jag tror det mesta av det du önska kan göras med hjälp av Google+ or Google Drive. Möjligtvis bara Google+
David F Stop
Aktiv medlem
Picasa finns inte längre eller?
Jag tror inte Picasa används längre (ej säkert) och det är en bantad version av Snapseed som numera används för redigering om jag inte ha fel.
Det stämmer nog och då är det Picasa som man använder som bildredigering. Men att sortera bilder i picasa är ganska begränsat och därför har jag slutat att använda det. Tack för ditt förslag!.
Jag tror inte Picasa används längre (ej säkert) och det är en bantad version av Snapseed som numera används för redigering om jag inte ha fel.
Erik Schalin
Aktiv medlem
Jag förstår nog inte riktigt.
Vad är det du vill kunna göra, vad är det för tjänst du vill ha, o vad får det kosta?
Vad är det du vill kunna göra, vad är det för tjänst du vill ha, o vad får det kosta?
Marie_1
Aktiv medlem
Det hade varit enklare att kunna fixa och dona med bilderna direkt i dropboxen på webben i stället som det är nu att det görs i datorn. Att det finns en integrerad webbaserad tjänst (lagring/sortering/bildbehandling) och därav tillgängligt från datorn, iPaden eller mobilen.Jag förstår nog inte riktigt.
Leaflet
Aktiv medlem
Du kan ju ta en titt på Adobe Revel som jag själv använder. Molnlagring, enklare redigering, delningsmöjligheter mm. Gratis 30 dagar och då kan man ladda upp hur många bilder som helst ( jag har ca 12.000 bilder där) sedan, om man vill ha det gratis är det en limit på 50 nya bilder i månaden. Köper man Premium för 45 spänn i månaden så är det obegränsat antal.
Läs mer här
http://terrywhite.com/another-look-adobe-revel/
Läs mer här
Erik Schalin
Aktiv medlem
dropbax är bara ett ställe du kan hämta o lagra.
De har inga servrar där programvara körs.
Du får hämta mtrlet o göra vad du vill o sen spara ner det i ett annat namn.
Adobe har väl det i CC
De har inga servrar där programvara körs.
Du får hämta mtrlet o göra vad du vill o sen spara ner det i ett annat namn.
Adobe har väl det i CC
Marie_1
Aktiv medlem
Du kan ju ta en titt på Adobe Revel som jag själv använder. Molnlagring, enklare redigering, delningsmöjligheter mm. Gratis 30 dagar och då kan man ladda upp hur många bilder som helst ( jag har ca 12.000 bilder där) sedan, om man vill ha det gratis är det en limit på 50 nya bilder i månaden. Köper man Premium för 45 spänn i månaden så är det obegränsat antal.
Läs mer här
Är det möjligt att överföra trådlöst alla bilder från /iPad, iPhone, Kameran samt ev. ha en kopia i datorn /till revel?