Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Moderskeppet startar distanskurs i fotografering
- Trådstartare Teodorian
- Start datum
StefanN
Aktiv medlem
Det här är en annan kurs. Dvs inte i digital bildbehandling utan i Visuell Kommunikation. Klart intressant, gänget bakom Moderskeppet producerar riktigt bra kvalité!Jag gick kursen i höstas. Kan klart rekommenderas!
J_C
Aktiv medlem
Det här är en annan kurs. Dvs inte i digital bildbehandling utan i Visuell Kommunikation. Klart intressant, gänget bakom Moderskeppet producerar riktigt bra kvalité!
Oj, där ser man. Den ska jag kolla upp mer noggrant!
gedjan
Aktiv medlem
Jag anmälde mig till infomailet.. Ska bli intresant att se mer info om detta...
Gick digtal bildbehandling HT 2008, kanon!!!
Och Göran Segerholm var med i flera lektioner/avsnitt.
Har också anmält mig till deras nyhetsbrev.
Skall bli spännande...
mannbro
Aktiv medlem
Alltså om jag fortsätter jobba 100% (har fast jobb) och läser t.ex distanskursen Digital bildbehandling 7,5hp på fritiden, räknas jag som student då? Eller hur fungerar det?
Hur menar du? Du får inte studiebidrag eller rätt till studielån om det är det du menar.
amb01
Aktiv medlem
Nej nej, jag tänkte snarare på det här med att köpa Photoshop CS 4 studielicens. Är inte så sugen på att punga ut med 11000kr.=)Hur menar du? Du får inte studiebidrag eller rätt till studielån om det är det du menar.
joakim d
Aktiv medlem
Nej nej, jag tänkte snarare på det här med att köpa Photoshop CS 4 studielicens. Är inte så sugen på att punga ut med 11000kr.=)
Om du blir antagen till kursen kan du också köpa PS med studierabatt.
amb01
Aktiv medlem
Ok tack för svar! Bara hålla tummarna då.Om du blir antagen till kursen kan du också köpa PS med studierabatt.