Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Modellfotograf och vägen dit?
- Trådstartare hanchen
- Start datum
RolandM
Aktiv medlem
thegerstrom
Aktiv medlem
tvivlar på att det finns många yrkesverksamma modefotografer på fotosidan.
modellfotograf är ju en annan sak. man kan ju ställa vem som helst framför kameran och ta en bild och kalla sig modellfotograf.... många gör det iallafall.
modellfotograf är ju en annan sak. man kan ju ställa vem som helst framför kameran och ta en bild och kalla sig modellfotograf.... många gör det iallafall.
dude
Aktiv medlem
Ok, då kan du kolla här till att börja med.
http://www.fotosidan.se/cldoc/4826.htm
Jag har en artikel om Mikael Jansson liggande någonstans, om jag hittar den ska jag skanna den och skicka den till dig.
Jag tror säkert att det finns ett antal professionella modefotografer här på sidan, inte dom som jobbar åt Vouge direkt kanske men det finns ett antal yrkesfotografer reggade här och några av dom borde väl syssla med mode.
Lycka till //Tore
http://www.fotosidan.se/cldoc/4826.htm
Jag har en artikel om Mikael Jansson liggande någonstans, om jag hittar den ska jag skanna den och skicka den till dig.
Jag tror säkert att det finns ett antal professionella modefotografer här på sidan, inte dom som jobbar åt Vouge direkt kanske men det finns ett antal yrkesfotografer reggade här och några av dom borde väl syssla med mode.
Lycka till //Tore
Kyrre
Aktiv medlem
hanchen skrev:
Tore: Jag vill bli professionell mode fotograf; de har varit min dröm sen jag fick min första kamera
Følg drømmen din. Før jeg vet ordet av det kan det være ditt navn jeg ser på et fotografi som er så bra at jeg stopper opp og tenker over hva jeg ser.
Jeg tror dog det er "mange på dusinet" og du er nok ikke ensom om å ha denne drømmen.
Senast ändrad: